تغییرات مدیریتی هشتگرد به ضرر مردم شد

تغییرات مدیریتی هشتگرد به ضرر مردم شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۱ | ۱۳۹۹/۰۲/۱۶

درحالی چند روز پیش مدیر مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تغییر کرد که کارکنان کارگزاری این مجموعه به مردم اعلام می‌کنند به دلیل تغییر مدیر تا دو هفته دیگر نمی‌توانند قرارداد آنها را تحویل دهند.
به گزارش اخبار ساختمان، هفته گذشته مدیر مسکن مهر هشتگرد تغییر کرد. بر این اساس حسین دارابی جایگزین جعفر آقایی در این شرکت شد.

گرچه تغییر و تحولات مدیریتی در راستای تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و تسهیل امور انجام می‌شود، اما به نظر می‌رسد تغییر مدیر مسکن مهر هشتگرد بیش از آنچه به سود مردم باشد به زیان آنها تمام شده است.

ماجرا از این قرار است که به متقاضیان مسکن مهری که طی روز‌های اخیر برای پیگیری کارهای واحد خود به کارگزاری شرکت عمران هشتگرد مراجعه کرده‌اند، گفته می‌شود به دلیل تغییر مدیر مسکن مهر دو هفته دیگر برای تحویل قراردادهای خود مراجعه کنند.

یکی از این متقاضیان گفت:‌ برای دریافت قراردادم به شرکت عمران هشتگرد (مسکن مهر) مراجعه کردم که کارمند کارگزاری گفت تغییر مدیریتی داشته‌ایم و دو هفته دیگر می‌توانید برای دریافت قرارداد مراجعه کنید.

وی افزود: بنده ساکن تهران و مستاجر هستم و با توجه به شرایط محل کارم رفت و آمد در مسیر تهران-هشتگرد-تهران برایم دشوار است.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت بازار مسکن، از شرکت عمران شهرهای جدید ایران انتظار می‌رود نسبت به حل چنین مشکلاتی که متقاضیان مسکن مهر را اسیر می‌کند، اقدام جدی انجام دهد.

تسنیم

برچسب ها:

هشتگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman