معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی مطرح کرد:

تامین مسکن از رسالتهای اصلی دولت است

تامین مسکن از رسالتهای اصلی دولت است
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۰ | ۱۳۹۹/۰۲/۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: در راستای عمل به رسالت اصلی دولت در خصوص تامین مسکن، ۲۱ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان احداث می شود.
به گزارش اخبار ساختمان، آیدین رحمانی امروز اول اردیبهشت در یکصد و چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: تامین مسکن برای مردم یکی از رسالتهای اصلی دولت است و خوشبختانه در سالهای گذشته علی رغم وجود همه مشکلات، اقداماتی در راستای تامین مسکن انجام شده و دولت دوازدهم نیز کمر همت بر اتمام طرحهای گذشته بویژه در خصوص پروژه مسکن مهر بسته و با تمام قوا در راستای اتمام این پروژه ها و تحویل مساکن به صاحبانشان تلاش می کند و امیدواریم بتوانیم در ماههای آینده جشن اتمام مساکن مهر را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از طرحهای مهم دولت در دست رسیدگی و بررسی دولت است، اظهار کرد: وزارتخانه های مختلف بویژه وزارت راه و شهرسازی متولی پیگیری این امر هستند که با تامین زمین مناسب و سرعت بخشیدن به ساخت مساکن و در اختیار قرار دادن آن به دهک های میانی مردم، شرایط مناسبی برای زندگی مردم فراهم می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی انتخاب محل مناسب برای این طرح را مهم دانست و گفت: کمیته تامین زمین برای این طرح تشکیل شده و با بررسی زمین ها و محل های پیشنهادی و شناسایی موقعیت آنها و تغییر مالکیت در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرد.

رحمانی گفت: در برخی شهرستانها مطالعات لازم برای فاز اول انجام گرفته و با تصویب در شورای تامین مسکن و معرفی زمین ها، متقاضیان می توانند با پرداخت قسط اول ساخت مساکن اقدام ملی را آغاز کنند.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman