صدور ۱۷۴تاییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد

صدور ۱۷۴تاییدیه ایمنی آسانسور در بروجرد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۲ | ۱۳۹۹/۰۱/۳۱

رئیس اداره استاندارد بروجرد از صدور ۱۷۴ تاییدیه ایمنی آسانسور خبر داد و گفت: مشکلات و عدم انطباق‌های بحرانی آسانسورهای مسکن مهر بروجرد پیگیری می‌شود.
به گزارش اخبار ساختمان، عنایت شرفی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۶ پروانه استاندارد برای فرآورده‌های تولیدی شهرستان بروجرد صادر شده است، اظهار داشت: بر اساس تصمیمات کمیته علائم مرکز استان، در مجموع ۸۶ مورد تمدید، صدور، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی انجام گرفته است که از این تعداد ۲۶ مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی مربوط به فرآورده‌هایی از قبیل ظروف آلومینیومی با پوشش نچسب، سنگدانه ریز مورد مصرف در بتن، نمک خوراکی ید دار، آجر رسی، فیلتر هوا خودرو، بلوک پلی استایرن، بتن آماده، و … انجام شد و ۶۰ مورد نیز تمدید، تعلیق و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ تعداد ۱۰۳۹ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی تحت پوشش کارشناسان انجام شد.

رئیس اداره استاندارد بروجرد گفت: هم چنین ۱۳۳۱ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع شهرستان صورت گرفت که در این بازرسی‌ها، ۱۸۵ کالای مغایر با استاندارد مشاهده شد و اقداماتی از قبیل اخطار، توقیف و جمع آوری کالاهای مغایر انجام شد.

شرفی بیان کرد: در راستای کنترل میزان فروشی و حفظ حقوق مردم، در سال گذشته تعداد ۱۶۱ مورد آزمون دوره‌ای بر روی ترازوهای واحدهای صنفی شهرستان انجام و ۶۰ مورد پلمب گذاری شد.

وی افزود: در زمینه صدور تاییدیه ایمنی آسانسور، اعم از اولیه و یا ادواری عملکرد اداره استاندارد بروجرد ۱۷۴ مورد بوده است.

رئیس اداره استاندارد بروجرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر صدور گواهینامه‌های استاندارد آسانسور در شهرستان با توجه به همکاری بین دستگاه‌های مرتبط، روند رضایت بخشی دارد و تنها دغدغه این حوزه مربوط به مشکلات و عدم انطباق‌های بحرانی آسانسورهای مسکن مهر بروجرد است که در این راستا اقدامات و پیگیری‌های زیادی برای رفع نواقص، توسط دستگاه‌های ذی ربط و در رأس آن فرمانداری شهرستان انجام گرفته است.

شرفی گفت: در سال ۹۸ با استفاده از توان کارشناسی آزمایشگاه‌های همکار و شرکت‌های بازرسی، تعداد ۱۰۵ مورد آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع (اعم از بنزین و گازوئیل) و ۱۴۲ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در شهربازی و زمین بازی شهرستان‌های بروجرد و اشترینان انجام گرفت.

وی تصریح کرد: در سال ۹۹ که از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید» نامگذاری شده، امید است با همکاری مسئولین شهرستان، در جهت تحقق شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان اقدامات مؤثری انجام شود.

مهر

برچسب ها:

آسانسور ،ایمنی ،بروجرد 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman