آغاز بکار نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان

آغاز بکار نمایشگاه صنعت ساختمان در کردستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۳۰

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان گفت: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تجهیزات ساختمانی با حضور ۶ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در سنندج برپا شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا فروتن افزود: پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با حضور تولیدکنندگان برتر و نمایندگی های فروش محصولات و تجهیزات ساختمانی استان‌های کردستان، تهران، آذربایجان‌های غربی و شرقی، اصفهان و خراسان رضوی برپا شده است.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان و نمایندگی های فروش محصولات و تجهیزات ساختمانی در ۵۵ غرفه در این نمایشگاه مستقر شدند که از این تعداد ۳۰ غرفه مربوط به واحدهای تولیدی استان کردستان است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۹ بهمن در سنندج دایر شده است، افزود: از 29 بهمن تا دوم اسفند شهروندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

فروتن یادآور شد: از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه شامل شیرآلات بهداشتی، شیشه‌های دوجداره و عایق‌های ساختمانی، گچ وسیمان، سیستم‌های گرمایشی، دستگیره‌ درهای هوشمند، انواع درب و پنجره، درب ضد سرقت و بلوک‌های سبک است.

علاوه بر نمایشگاه صنعت ساختمان، از ابتدای بهمن ماه امسال تاکنون نمایشگاه‌های فرش دستباف، لوازم خانگی، عرضه محصولات غذایی شامل شیرینی و شکلات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان برپا شده است.

ایرنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman