افتتاح 183 واحد مسکن مددجویی در گیلان

افتتاح 183 واحد مسکن مددجویی در گیلان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۵۱ | ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

در پنجمین روز دهه فجر ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی استان با حضور استاندار گیلان به طور همزمان به صورت نمادین در روستای ملاسرا از توابع شهرستان شفت رسما واگذار شد.
به گزارش اخبار ساختمان، مدیرکل کمیته امداد گیلان در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه ها گفت: از مجموع واحدهای مسکونی ۱۴۸ واحد روستایی و ۳۵ واحد شهری است.

عباس اهرابی اظهار داشت: برای هریک از این واحدها با زیربنای میانگین ۵۰ متر مربع و در مجموع با هزینه ۱۰ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی با تاکید بر ضرورت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به اقشار ضعیف جامعه افزود: به فرموده امام راحل صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران مستضعفان جامعه هستند و بر این اساس ما وظیفه داریم با بهره گیری از ظرفیت های موجود بیشترین خدمات را به این قشر ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه افتتاح مسکن مددجویی و همچنین طرح اشتغال زایی مددجویان از مهمترین برنامه های این نهاد در دهه مبارک فجر است، تصریح کرد: ۱۸۳ واحد مسکن مددجویی و ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان در سراسر استان طی دهه فجر به بهره برداری می رسد که زنان سرپرست خانوار در اولویت بهره‌مندی از این واحدهای مسکونی هستند.

اهرابی با اشاره به افتتاح ۳۶ طرح اشتغال زایی مددجویان گیلانی در دهه فجر بیان کرد: این طرح های اشتغال زایی در سراسر استان و با اعتبار یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی ساخت مسکن، اشتغالزایی و رسیدگی به مسائل فرهنگی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد را از برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و یادآور شد: اصلی ترین و مهم ترین وظیفه کمیته امداد، بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی خانواده‌ها و تلاش در جهت کاهش این مشکلات و کمبودها است.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مددجویی ،گیلان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman