مدیرتامین مسکن کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان خبر داد:

۷۰۵ خانوار کمیته امدادی صاحبخانه شدند

۷۰۵ خانوار کمیته امدادی صاحبخانه شدند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۰۶ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۸

مدیرتامین مسکن کمیته امدادامام خمینی(ره) هرمزگان گفت: ۷۰۵ واحد مسکن مددجویی از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان ساخته و تحویل خانوارهای زیرپوشش این نهاد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، اصغر گلستانی با اعلام این خبر افزود: برای ساخت این تعداد منزل مسکونی ۱۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات کمیته امداد، تسهیلات قرض الحسینه صندوق امداد ولایت وکمک خیران هزینه شده است.
وی بیان داشت: حدود ۶۰۰ واحد مسکن احداث شده مربوط به مناطق روستایی هرمزگان بوده که در این راستا سهم ۸۵ درصدی را داشتند.

مدیرتامین مسکن کمیته امداد هرمزگان تامین سرپناه مناسب را مهم‌ترین دغدغه و ضروری‌ترین نیاز مددجویان این نهاد دانست واظهارامیدواری کرد: درکنار حمایت‌های دولت وبا مشارکت و همدلی هرچه بیشتر مردم ومسوولان بتوانیم زمینه‌ی رفع مشکل مسکن خانوارهای نیازمند را فراهم کنیم.

گلستانی یادآورشد: افراد نیکوکار می‌توانند به‌منظور مشارکت در برنامه‌های تامین مسکن برای مددجویان، با ارسال عدد ۱۰۰ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و نصب اپلیکیشن ناب و یا مراجعه حضوری به دفترهای این نهاد در سراسر استان هرمزگان اقدام نمایند.

هم اکنون ۱۵ هزار خانوار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان محروم از داشتن مسکن هستند که به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار از این تعداد، دچار شرایط حاد مسکن بوده و نیاز فوری به سرپناه دارند.

ایرنا

برچسب ها:

مددجویان ،مسکن ،هرمزگان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman