متقاضیان مسکن مهر هشتگرد بخوانند

متقاضیان مسکن مهر هشتگرد بخوانند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۴۷ | ۱۳۹۸/۱۱/۰۳

معاون وزیر راه و شهرسازی معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: متقاضیان مسکن مهر که دارای پرداختی خوب و قابل‌قبول هستند باید با افرادی که هنوز واریزی خود را به حد نصاب نرسانده‌اند جابه‌جا شوند و در اولویت تحویل واحد قرار گیرند.
به گزارش اخبار ساختمان، سومین جلسه پایش شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با دستور کار بررسی عملکرد ۹‌ماهه مسکن مهر با حضور حبیب‌اله طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، اعضای هیئت‌مدیره و سایر مدیران و کارشناسان ذی‌‌ربط در محل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برگزار شد.

طاهرخانی در این جلسه ضمن تأکید بر ضرورت تسریع در پیشبرد پروژه‌های باقی‌مانده مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان امسال گفت: طبق دستور کار جدید، افرادی که به‌تازگی ثبت‌نام کردند و همچنین پروژه‌های فاقد متقاضی که هنوز تعیین‌تکلیف نشده‌اند نباید در مجموعه پروژه‌های مسکن مهر قرار بگیرند و باید هرچه سریع‌تر از آن خارج شوند.

وی افزود: آن‌دسته از پروژه‌هایی که قرارداد واگذاری آن‌ها با سازنده هنوز قطعی نشده است نیز باید متوقف‌ شوند بلکه باید در برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن قرار گیرند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تأکید کرد: طبق دستور کار جدید و لزوم اتمام پروژه تا پایان امسال متقاضیانی که دارای پرداختی خوب و قابل‌قبول هستند را با افرادی که هنوز واریزی خود را به حد نصاب نرسانده‌اند، جابه‌جا کرده و این اقدام را براساس یک دستورالعمل مشخص اجرایی کنید؛ بدون شک در این اقدام متقاضیان با پرداختی بالاتر در اولویت هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اهمیت مدیریت صحیح اعتبارات حاصل از ثبت‌نام‌های جدید، بیان کرد: قطعا چگونگی مدیریت این اعتبارات برای پیشبرد مناسب پروژه‌ها، امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین تصریح کرد: در این راستا نقش اطلاع‌رسانی و ارتباط با متقاضیان و حتی تعاونی‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخودار است که باید تقویت شود و ارتقا یابد.

طاهرخانی درخصوص وضعیت پیشبرد پروژه‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن نیز بیان کرد: با توجه به محدودیت زمانی پیش‌رو انتظار می‌رود که هرچه سریع‌تر اقدامات مربوط به طراحی پروژه‌ها با رعایت تمامی نکات فنی و اجرایی لازم آغاز شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان با اشاره به پروژه تازه افتتاح‌شده متروی شهر جدید هشتگرد بیان کرد: افزایش تعداد رام مترو را در دستور کار قرار داده و با هدف ارتقای بهره‌وری و کارکرد پروژه هرگونه اقدام لازم را اجرایی کنید.

گفتنی است، بررسی عملکرد ۹ماهه مسکن مهر با اولویت فروش اقساطی و تحویل، بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی اعم از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های روبنایی، زیربنایی، شاخص و راکد، بررسی عملکرد پروژه‌های برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و پروژه‌های مشارکتی و مراکز محلات، بررسی عملکرد آخرین وضعیت درآمد و وصول مطالبات و همچنین تکلیف مجمع عمومی برای صورت‌های مالی از جمله دستور کارهای این جلسه بود.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

برچسب ها:

مسکن مهر ،هشتگرد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman