مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خبر داد:

افتتاح 500 واحد مسکن نیازمندان در بوشهر

افتتاح 500 واحد مسکن نیازمندان در بوشهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۳۳ | ۱۳۹۸/۰۹/۰۶

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن نیازمندان در استان خبر داد و گفت: برای افتتاح این واحدها رئیس کمیته امداد و رئیس برنامه و بودجه کشور به بوشهر سفر می‌کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد لطفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی که با همکاری و مشارکت کمیته امداد و استانداری بوشهر ساخته شد صبح پنج شنبه با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس برنامه و بودجه کشور به مددجویان تحت حمایت بوشهری واگذار می شود.

وی اضافه کرد: سید مرتضی بختیاری در اولین سفر خود به استان بوشهر با هدف واگذاری ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی و کلنگ زنی ساخت ۷۲ واحد مسکن ایتام تحت حمایت در استان و همچنین بررسی مشکلات و نحوه خدمات رسانی به مددجویان تحت حمایت پنج شنبه صبح به استان بوشهر سفر می کند.

لطفی ادامه داد: در این سفر که همزمان شد با سفر محمد باقر نوبخت رئیس برنامه و بودجه کشور به استان، ۵۰۰ واحد مسکن مددجویی که با همکاری و مشارکت استانداری و کمیته امداد ساخته شد با حضور این دو مسئول به شکل ویدئو کنفرانس تحویل مددجویان در سراسر استان می شود.

وی افزود: رئیس کمیته امداد در این سفر علاوه بر واگذاری مسکن مددجویی و کلنگ زنی ۷۲ واحد مسکن ایتام، با تعدادی از خانواده های تحت حمایت و نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد کرد.

تفاهم نامه ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد میان استانداری بوشهر و کمیته امداد در سال گذشته بسته شد که هم اکنون ۵۰۰ واحد آن آماده تحویل شد و ۵۰۰ واحد دیگر تا پایان امسال تکمیل و واگذار می شود.

مهر

برچسب ها:

مسکن ،مددجویان ،بوشهر 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman