مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل تاکید کرد:

لزوم تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر

لزوم تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۳ | ۱۳۹۸/۰۸/۰۸

مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل گفت: با توجه به وضعیت حاکم اقتصادی برخی از پروژه‌های مسکن مهر بلا تکلیف بوده و باید با برنامه ریزی صحیح تعیین تکلیف شوند.
به گزارش اخبار ساختمان، موسی کنعانپور در جلسه شورای مسکن با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴هزار ۳۷۱ واحد مسکن مهر در اردبیل بنا شده است، اظهار کرد: ۵۲۸ واحد از این پروژه‌ها پیگیری و تا پایان سال تعیین تکلیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه لازم است با همکاری دستگاه‌های متولی پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته شود، ادامه داد: برخی پروژه‌های ناقص در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر دارای مشکلات هستند و برای آماده سازی زیرساخت‌های لازم نیازمند هماهنگی دستگاه‌های مرتبط هستند.

کنعانپور افزود: در شهرک‌هایی که مسکن مهر بنا شده و مشکل آسفالت معابر دارند با همکاری شهرداری و در صورت تامین قیر و آسفالت به زودی روند آسفالت ریزی پیگیری می‌شود‌.

مدیر کل دفتر فنی استاندار اردبیل با اشاره به پیگیر فاضلاب مسکن مهر نمین خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب و مسکن و شهرسازی آخرین وضعیت این پروژه را احصا و در جلسه آتی اعلام کنند.

وی همچنین به تعیین تکلیف پروژه‌‌های نیمه کاره مسکن مهر در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: نارسایی‌های مسکن مهر بیله سوار و مشکین شهر نیز بررسی و پیگیری می شود.

مدیر کل دفتر فنی استانداری اردبیل همچنین از انجام نظارت‌های فنی و کارشناسی از پروژه‌های در حال اجرای دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خبر داد.

موسی کنعانپورتصریح کرد: لازم است تمام پروژه‌های در حال اجرای استان با همکاری مشاوران و متخصصان امر مورد بررسی قرار گیرد.

وی بیان کرد: روکش‌های آسفالت، سالن‌های ورزشی، پروژه‌های میراث فرهنگی و پل‌های در حال اجرای داخل شهر نیز باید بررسی فنی و کارشناسی شود.

در این جلسه روند نظارت فنی از 48 پروژه ورزش و جوانان و استحکام پل قدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن ،مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman