مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان خبر داد:

ساخت 1065 واحد مسکونی درحال اجراست

ساخت 1065 واحد مسکونی درحال اجراست
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۰۱ | ۱۴۰۰/۰۹/۰۲

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن ۱۰۶۵ واحد مسکونی در سطح استان زنجان در دست اجرا و ساخت دارد.
به گزارش اخبار ساختمان، رضا خواجه‌ای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بنیاد مسکن در حال حاضر ۱۰۶۵ واحد مسکونی در دست اجرا دارد. همچنین ۶۶۳ واحد مسکونی نیز از سوی این نهاد در دست تهیه نقشه است.

وی افزود: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی فاز اول هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۲ هیدج، ۸۰ واحدی فاز ۳ هیدج، ۱۶ واحدی صائین قلعه، ۲۰۰ واحدی آب‌بر، ۱۲۶ واحدی خرم‌دره از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا است.

این مسئول با اشاره به ساخت پروژه ۸۵۰ واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهر قیدار با همکاری اداره راه و شهرسازی استان، این پروژه در زیر بنایی بالغ بر ۱۲۷ هزار و ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۵۳۰ میلیارد تومان در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه ساخته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان در ساخت وساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان، تصریح کرد: در راستای تولید و تامین مسکن استان زنجان گام‌های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه کرده که امیدواریم تداوم یابد.

خواجه‌ای خاطرنشان کرد: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت در زمان مقرر به متقاضیان تحویل داده شود.

ایسنا

برچسب ها:

تولید مسکن ،زنجان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman