طرح جامع شهری دهدشت به تصویب رسید

طرح جامع شهری دهدشت به تصویب رسید
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۴۲ | ۱۴۰۰/۰۸/۲۴

با گذشت 30 سال از قفل بودن ساخت و ساز در بخشی از محدوده شهر دهدشت طرح جامع شهری در شورای عالی وزارت مسکن و شهرسازی به تصویب رسید.
به گزارش اخبار ساختمان، سال ۱۳۷۲ بود که یک هزار و ۱۰۰ قطعه زمین به بسیجیان دهدشت واگذار شد اما از آن زمان تاکنون اجازه ساخت و ساز به مالکان داده نمی‌شد.

طولانی شدن پروسه آزادسازی این زمین‌ها طی سال‌ها رؤیای ساخت مسکن را برای بسیجیان و ایثارگران به سراب تبدیل کرده است و تعدادی از مالکان امید به خانه دار شدن را به همراه خود به خانه ابدی بردند.

مالکان زمین‌های طرح بسیجیان و ولایت دهدشت سال ها چشم امید به شعارهای مسؤولان در ادوار گوناگون دوختند تا با آزادسازی زمین‌ها سقفی برای خانواده بسازند اما تکاپوی رسیدن به این آرزو با گذشت سه دهه همچنان بی‌نتیجه مانده بود.

این طرح با گذشت سال‌ها معطل ماندن و در پیچ و خم روال قانونی نهایتا به مرحله تأیید شورای عالی وزارت مسکن و شهرسازی رسید و حالا به تصویب رسید تا پایانی باشد بر سراب خانه‌دار شدن مالکانی که سال‌ها در انتظار بودند.

رئیس شورای شهر دهدشت در فضای مجازی از تصویب نهایی طرح جامع شهر دهدشت خبر داد و نوشت: ۱۸۵ هکتار زمین شامل بسیجیان، ولایت، روستای سمغان، مسکن مهر، مسکن ملی و نیز شهرک پرستاران امروز به شهر الحاق شد.

فارس

برچسب ها:

طرح جامع شهری ،دهدشت 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman