مسکن‌ مهر ارومیه از وضعیت مطلوبی ندارد

مسکن‌ مهر ارومیه از وضعیت مطلوبی ندارد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۳ | ۱۴۰۰/۰۸/۰۵

اجرای مسکن مهر برای افراد کم‌ درآمد و اقشار ضعیف جامعه در دولت دهم کلید خورد و متاسفانه پس از گذشت چندین سال به دلیل پایین بودن کیفیت آن‌ها و ضعف‌های زیاد باعث نارضایتی مردم شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، مسکن مهر ارومیه از وضعیت مطلوبی برخوردار نبوده و ساکنان شهر جدید گلمان در زندگی روزمره خود همچنان با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند و هنوز زیرساخت‌های اولیه برای زندگی در این طرح‌ها مهیا نشده است.

اجرای مساکن مهر برای افراد کم‌درآمد و اقشار ضعیف جامعه در دولت دهم کلید خورد و متاسفانه پس از گذشت چندین سال به دلیل پایین بودن کیفیت آن‌ها و ضعف‌های زیاد باعث نارضایتی مردم شده است.

ساکنان مساکن مهر گلمان از امکانات اولیه شهری بی‌بهره هستند

موسوی از ساکنان شهر گلمان بیان کرد: سال گذشته شهرک گلمان ارومیه به همت مسئولان به شهر ارتقا پیدا کرده اما ساکنان آن هنوز از امکانات اولیه شهری بی‌بهره هستند و کمبودهای موجود مشکلات بسیاری برایشان به وجود آورده، گر چه در این سال‌ها وعده‌هایی برای رفع مشکلات گلمان به مردم داده شده اما هر بار به دلایلی تحقق آن به تعویق افتاده است.

وی افزود: برخی آپارتمان‌‌ها از امکانات اولیه مانند آسانسور محروم هستند و افراد مسن و بیمار به دلیل نبود آسانسور هفته‌ها از منزل خود خارج نمی‌شوند.

موسوی بیان کرد: تمامی دیوار‌های منازل طوری ساخته شده‌اند که به راحتی می‌شود از یک واحد با فردی که در واحدی دیگر حضور دارد گفت‌وگو کرد.

وی عنوان کرد: وضعیت این دیوار‌ها به حدی اسفناک است که هنگام استفاده از سرویس بهداشتی در طبقات بالا، سقف طبقه پایین چکه می‌کند.

مصطفی دیگر ساکن شهر گلمان نبود آسفالت و عدم روشنایی در اطراف مسکن گلمان گفت: معابر و کوچه و خیابان‌های گلمان از آسفالت مناسب برخوردار نبوده و موقع باد و باران وضعیت معابر اسفناک می‌شود.

وی افزود: همچنین نبود فضای سبز مناسب، داروخانه شبانه‌روزی و درمانگاه از دیگر مشکلات مردم ساکن در این شهر جدید است.

مصطفی عنوان کرد: مسئولان حتی یک روز هم نمی‌توانند در این آپارتمان‌ها زندگی کنند چرا که از امکانات اولیه محروم بوده و از امکانات رفاهی، پزشکی و تفریحی برخوردار نیستند.

با مشخص شدن پیمانکار ورودی و برخی از معابر شهر آسفالت شود

عضو هیئت مدیره شهر جدید گلمان ارومیه اظهار داشت: در روزهای آینده بر اساس مناقصات انجام گرفته مقرر شده با مشخص شدن پیمانکار ورودی و برخی از معابر این شهر آسفالت شود.

علی‌پور افزود: همچنین پس از مشخص شدن پیمانکار و بر اساس تصمیمات صورت گرفته برای افزایش فضای سبز و رفاه حال مردم این شهر پارکی با اعتباری بالغ بر سه و نیم میلیارد تومان احداث شود.

وی با بیان اینکه این پروژه‌های عمرانی تا پایان سال به بهره‌برداری کامل می‌رسد گفت: مطالبه اصلی مردم این شهر فعالیت داروخانه به صورت شبانه‌روزی و اورژانس است که در این زمینه نیز چندین بار مکاتباتی با دانشگاه علوم‌ پزشکی انجام گرفته است که تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman