کاشی و سرامیک خود را از کاشی‌جو بخرید!

کاشی و سرامیک خود را از کاشی‌جو بخرید!
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۲۱ | ۱۴۰۰/۰۷/۲۸

کاشی یا سرامیک از آن دسته محصولاتی است که برای خرید آن لازم است به نمایندگی و یا فروشگاه‌هایی که در یک منطقه از شهر شما قرار دارند مراجعه کنید و به همه آن‌ها سر بزنید تا بتوانید کاشی با طرحی که در نظر دارید را بیابید.

به گزارش اخبار ساختمان، هنگامی که پروسه ساختمان سازی به مراحل پایانی نزدیک می‌شود و کار سفت کاری به اتمام می‌رسد، زمان نازک کاری و نصب کاشی و سرامیک برای کف و یا دیوارهای آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی و .. فرا می‌رسد. بنابراین لازم است بهترین نوع کاشی و یا سرامیک که در بازار موجود است را خریداری کنید تا علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار باشد. ما در این مطلب سعی داریم ضمن ارائه تعریفی از کاشی و سرامیک، سایت کاشی جو را به عنوان مرجع نیازمندی‌های کاشی و سرامیک به شما معرفی خواهیم کرد که با مراجعه به آن می‌توانید فروشنده کاشی و سرامیک مورد نظر خود را بیابید و خرید خود را بدون واسطه و با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 

 

کاشی و سرامیک چه تفاوتی با هم دارند؟

 

شاید در نگاه اول بین کاشی و سرامیک نتوان تفاوت عمده‌ای را احساس کرد، اما لازم است بدانید که هر یک از این محصولات قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای استفاده در جاهای مختلفی مناسب است. ما در ادامه به معرفی این دو محصول خواهیم پرداخت.

  • کاشی

می‌دانید که از گذشته‌های بسیار دور در ایران از کاشی در ساخت نماهای مختلف بخصوص دیوارها و سقف مساجد و مکان‌های مذهبی بسیار استفاده می‌شده است. نکته مهم دیگر اینکه این کاشی‌ها به صورت دست ساز آماده می‌شدند و ضمن مقاومت بالایی که داشتند، طرح نوشته و یا گل‌های زیبایی روی آن به کار برده می‌شد به طوری هنوز هم در برخی از آثار تاریخی با گذشت قرن‌ها، این کاشی‌ها زیبایی خود را حفظ کرده و بر جا مانده‌اند. اما در حال حاضر با توجه به ساخت و تولید دستگاه‌های جدید و تکنولوژی‌های روز دنیا تولید انواع کاشی و سرامیک با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع بسیار ساده شده است.

 

در تعریف کاشی باید گفت کاشی از دو بخش تولید شده که بخش اصلی آن سفالی بوده و بدنه کاشی را تشکیل می‌دهد و بخش دیگر لعابی است که روی کاشی را می‌پوشاند. این لعاب ماده‌ای شیشه‌ای است که روی بخش سفالی کشیده می‌شود و می‌توان طرح و رنگ‌های مختلفی را با این لعاب به کاشی بخشید. به دلیل آن که کاشی هنگام تولید تحت فشار و پرس کمتری قرار می‌گیرد طبیعتا در مقابل سرما و گرما مقاومت کمتری داشته و با توجه به ظرافت بالایی که دارد عموما باید پیش از نصب، دیوارها به گونه‌ای زیرسازی شوند که نم و رطوبت نتواند وارد آن شود. در حال حاضر کاشی میبد یکی از برندهای معتبر کاشی در ایران به شمار می‌آید که در ادامه بیشتر به محصولات این برند خواهیم پرداخت.  

  • سرامیک

سرامیک یکی دیگر از تولیدات کارخانجات کاشی و سرامیک به شمار می‌آید که موارد مصرف بیشتری نسبت به کاشی در دکوراسیون دارد و به جهت آن که از مقاومت بالایی برخوردار است می‌توان از آن برای پوشش کف و دیوار استفاده کرد.

 

 

سرامیک نیز مانند کاشی از دو بخشی سفالی و لعابی تشکیل شده است که بخش سفالی یعنی بدنه اصلی آن از موادی مانند خاک رس، ماسه و فلدسپار تولید شده است. بخش لعابی نیز ماده‌ای شیشه‌ای و براق است که می‌تواند طرح و رنگ‌های متفاوتی را به سرامیک ببخشد. البته اصولا برای سرامیک طرح‌هایی در نظر گرفته می‌شود که بیشتر برای کف سازی کاربرد خواهد داشت. نوعی از سرامیک‌ نیز در کارخانجات کاشی و سرامیک تولید می‌شود که به پرسلان معروف است و می‌توان از آن در محیط‌های باز مانند حیاط و .. استفاده نمود. به طورکل سرامیک به جهت قابلیت تحمل فشار بیشتر و مقاومت در برابر گرما و سرما و رطوبت، کاربردهای بسیار زیادی در بخش‌های مختلف ساختمان خواهد داشت.

 

با توجه به ویژگی‌های کاشی و سرامیک که بیان کردیم، می‌توان به تفاوت‌های آن‌ها پی برده و جهت استفاده در مکان‌های مختلف کاشی و سرامیک مناسبی را انتخاب کرد.

 

کاشی میبد

 

به یقین می‌توان گفت اولین سنگ بنای تولید کاشی و سرامیک در ایران توسط صنعتگران این حوزه در شهر میبد یزد بنیان گذاشته شد و اکنون این شهر دارای چند کارخانه تولید کاشی و سرامیک می‌باشد که توانسته با تولید کاشی و سرامیک مرغوب بخش عظیمی از تولیدات خود را به کشورهای همسایه تولید نماید. ضمن آن که افراد بسیاری از ساکنان شهر میبد و یا شهرهای اطراف توانسته‌اند در کارخانجات مختلف کاشی میبد که در این شهر در حال فعالیتند، مشغول به کار شوند.  

 

کاشی و سرامیک از کجا بخریم؟

 

طبیعتا پیش از خرید هر محصولی نیاز است شما درباره آن اطلاعات کافی داشته باشید، در خصوص خرید کاشی و سرامیک نیز لازم است چند نکته زیر را در نظر بگیرید.

*  محیطی که قرار است با کاشی یا سرامیک پوشانده شود را در نظر بگیرید.

*  از کیفیت کاشی و سرامیک مطمئن شوید.

*  موقعیت جغرافیایی در انتخاب نوع کاشی یا سرامیک مهم است.

*  رنگ و طرحی را انتخاب کنید که با محیط و جایی که در نظر دارید هماهنگی داشته باشد.

*  متراژ محصولی که در نظر دارید در هنگام خرید مهم است.

*  قیمت کاشی و سرامیک برندی که در نظر دارید را از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مختلف پرس و جو نمایید.

 

 

کاشی جو کجاست؟

 

با توجه به نکاتی که در خصوص انتخاب و خرید کاشی ذکر کردیم، بهتر است پیش از خرید همه این موارد را در نظر داشته باشید و بتوانید فروشگاهی را پیدا کنید که محصول مورد نیاز شما را با قیمت مناسب در اختیارتان قرار دهد. اما یک راهکار دیگر نیز برای خرید کاشی و سرامیک برای شما در نظر داریم. کاشی جو به آدرس الکترونیکی https://kashijoo.com/ سایت درج نیازمندی‌های کاشی و سرامیک است که می‌توانید جهت تبلیغات محصولات خود در این حوزه و خرید و فروش کاشی و سرامیک به آن مراجعه کنید. 

 

چرا کاشی جو؟

 

همان طور که پیشتر اشاره کردیم امروزه کارخانجات متعددی در ایران در حوزه تولید کاشی و سرامیک فعالیت می‌کنند که بسیاری از آن‌ها در شهر میبد استان یزد به فعالیت مشغولند و شاید یکی از دلایل معروف بودن کاشی میبد به این دلیل باشد که به جهت بحث تولید رقابتی، کیفیت و مرغوبیت کاشی میبد افزایش یافته و همین موضوع باعث شده محصولات این شهر مشتریان بیشتری داشته باشد.

 

هدف سایت کاشی جو نیز این است که بستری را فراهم آورد تا تمامی تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران بتوانند بستری مناسب برای تبلیغ محصولات خود در اختیار داشته باشند و این بستر تنها در همین حوزه فعال باشد و بتواند به طور تخصصی به فروشندگان و خریداران کمک نماید.

 

به عنوان مثال تمامی صاحبان صنایعی که در حوزه تولید کاشی و یا سرامیک فعالیت می‌کنند، می‌توانند آگهی‌های تبلیغاتی خود را در سایت کاشی جو قرار دهند، برای انجام این تبلیغات نیاز به پرداخت وجهی نیست و شما می‌توانید در بخش «ثبت آگهی رایگان» آگهی مورد نظر خود را درج نمایید.

 

 

کاشی جو به خریداران چه کمکی می‌کند؟

 

کاشی یا سرامیک از آن دسته محصولاتی است که برای خرید آن لازم است به نمایندگی و یا فروشگاه‌هایی که در یک منطقه از شهر شما قرار دارند مراجعه کنید و به همه آن‌ها سر بزنید تا بتوانید کاشی با طرحی که در نظر دارید را بیابید. اما با مراجعه به کاشی جو خریدار می‌تواند آگهی تصویری شما را دیده و به راحتی شما را بیابد.

 

بنابراین یک خرید بدون واسطه بین خریدار و تولید کننده و یا نمایندگی اصلی اتفاق خواهد افتاد که به جهت حذف واسطه‌ها می‌توانید محصول را با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایید.

 

نکته مهم درباره استفاده از سایت نیازمندی‌های کاشی و سرامیک کاشی جو آن است که این سایت تنها تبلیغات محصولات مختلف در این حوزه و فروشنده آن‌ها را بر عهده دارد و در روند انجام خرید و فروش دخالتی ندارد بنابراین لازم است مشتریان به تمامی نکات مربوط به خرید کاشی و سرامیک، پرداخت مبلغ، متراژ و نحوه ارسال و دریافت دقت نمایند.


برچسب ها:

کاشی و سرامیک ،کاشی جو 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman