کلاهبرداری میلیاردی فروش آپارتمان در یزد

کلاهبرداری میلیاردی فروش آپارتمان در یزد
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۴۱ | ۱۴۰۰/۰۷/۲۶

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: متهمی که به بهانه فروش آپارتمان دست به کلاهبرداری ۱۶۵ میلیارد ریالی از شهروندان زده بود، دستگیر شد.
به گزارش اخبار ساختمان، سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان فروش واحد مسکونی؛ بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم که در یک شرکت انبوه‌ساز مشغول به کار بوده با سرقت مهر و دفترچه‌های آن شرکت تعدادی واحد مسکونی را به شهروندان فروخته و سپس از استان یزد متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و رصد اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در پایتخت شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی به تهران اعزام و او را دستگیر کردند.

سردار بهدانی فرد افزود: متهم پس از انتقال به استان یزد در بازجویی های پلیسی به کلاهبرداری ۱۶۵ میلیارد ریالی با فروش ۱۳ واحد مسکونی به مال باختگان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

رئیس پلیس استان در پایان یادآور شد: افراد برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.

ایسنا

برچسب ها:

کلاهبرداری ،یزد 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman