مدیر فروش کارخانه سیمان آرتای اردبیل:

صادرات سیمان از اردبیل محدود شده است

صادرات سیمان از اردبیل محدود شده است
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۰۲ | ۱۴۰۰/۰۷/۲۵

مدیر فروش کارخانه سیمان آرتای اردبیل گفت: در حال حاضر تمام تولیدات کارخانه سیمان از طریق بورس عرضه می شود و افراد با مراجعه به بورس می توانند خرید خود را انجام دهند.
به گزارش اخبار ساختمان، ولی بخشنده در ادامه گفت: مشکل تأمین برق در کارخانه سیمان رفع شده و در حال حاضر به اندازه کافی تولید سیمان را شاهد هستیم و قیمت این محصول نیز به حد تعادل رسیده و از طریق بورس محصول به وفور عرضه می شود.

وی با بیان اینکه متناسب با نیاز بازار ما توان تولید در کارخانه داریم، تصریح کرد: به طور متوسط ظرفیت تولید این کارخانه سه هزار و ۳۰۰ تن است ولی هم اکنون بیشتر از آن و به مقدار چهار هزار تن تولید سیمان در این کارخانه انجام می شود.

مدیر فروش کارخانه سیمان آرتای اردبیل با قدردانی از حمایت مسئولان استان از این واحد تولیدی گفت: هیچ مشکلی در تولید و عرضه محصول و همچنین حمایت از جامعه کارگری نداریم و به مقدار کافی سیمان از نوع مختلف به بازار عرضه می شود.

بخشنده حضور کارخانه سیمان آرتای اردبیل را در غرفه ارائه توانمندی های نمایشگاه صنعت ساختمان یادآور شد و افزود: ما در این نمایشگاه محصولات جدید کارخانه را به فعالان صنعت ساختمان عرضه کردیم تا بتوانند از این محصولات استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر در این کارخانه سه نوع محصول سیمان اعم از تیپ یک و دو، سیمان مرکب و پوزولانی تولید می شود که عرضه آن را به صورت کیسه‌ای و فله‌ای شاهد هستیم.

مدیر فروش کارخانه سیمان آرتای اردبیل اضافه کرد: امسال به دلیل مشکل تأمین برق در کارخانه و کاهش تولید در نیمه اول سال صادرات محصولات را از این کارخانه شاهد نبودیم ولی در سال‌های گذشته صادرات به میزان کافی انجام می شد.

بخشنده در مورد احداث نیروگاه در این کارخانه برای تأمین برق مورد نیاز برای سال‌های آینده بیان کرد: احداث نیروگاه هم زمان‌بر و هم هزینه‌بر است و ما چنین توانی را نداریم ولی قطعا با حمایت مسئولان سعی خواهیم کرد تا مشکل به وجود آمده در تابستان امسال را برای سال‌های آینده برطرف کنیم.

وی مصرف برق این کارخانه را ۱۷ مگاوات اعلام کرد و ادامه داد: به اندازه برق یک شهر کوچک ما مصرف انرژی داریم و سعی و تلاشمان بر این است تا در فصل زمستان مشکل قطعی نداشته باشیم و با تأمین مازوت مورد نیاز به رغم سنگینی هزینه‌ها تلاشمان بر تقویت این کارخانه و تولیدات آن است.

مدیر فروش کارخانه سیمان آرتای اردبیل تصریح کرد: در دو سال اخیر شرکت سیمان آرتای اردبیل به عنوان واحد تولیدی برگزیده استانی در بخش‌های صنعت سبز، صادرات، مسئولیت‌پذیری، بهداشت کارگری و همچنین کیفیت موفق شده شهرت و نام خود را ملی و جهانی کند.

بازار

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman