شهردار کرج به تذکرات توجه نمی‌کند

شهردار کرج به تذکرات توجه نمی‌کند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۴ | ۱۴۰۰/۰۷/۲۱

عضو شورای شهر کرج خطاب به شهردار کرج گفت: گویا تذکرات ما به گوش شما نمی‌رسد یا برای شما ناآشناس چون درباره هر موضوعی تذکر داده‌ام از آقای شهردار پاسخی ندیده‌ام. مثلاً یک با گودبرداری در حصارک ۷۰ واحد مسکونی با یک بارندگی در خطر ریزش قرار گرفته است. مردم شکایت کرده‌اند و موضوع به شهرداری ارجاع داده شده است. آقای شهردار گزارش دهید ببینیم چه کار کرده‌اید چه اقدامی برای این انجام شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج، در صحن علنی شورای شهر با بیان اینکه علی رغم میل باطنی ناچارم یک سری حرف‌ها را در صحن علنی بیان کنم، گفت: مشکلاتی که در سطح شهر وجود دارد به کمبود بودجه مربوط نیست و بیشتر به دلیل نوع نگاه ما به نیروها و منابع انسانی است که بی توجهی به آن ما را دچار شکست می‌کند.

منعمی افزود: اینکه کارکنان از انگیزه کافی برای کار برخوردار نیستند هم به نوع نگاه مدیران بر می‌گردد؛ برخی مدیران مناطق جایگاه مدیریتی خود را نمی‌دانند. مدیر منطقه‌ای بود که می‌گفت مردم این منطقه بی فرهنگ هستند. شما به عنوان شهردار باید به این موضوعات رسیدگی کنید.

وی ادامه داد: درست نیست که در یک جایگاه مسؤولیت منافع شخصی را در نظر بگیریم و از بیت‌المال برای آینده شغلی و شخصی هزینه کنیم تا در آینده سیاسی باقی بمانیم؛ اینها هزینه کرد از بیت‌المال است.

این عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: متاسفانه مدام حرف از شورا و شهرداری انقلابی و شهردار فرزند شهید می‌زنیم و چنان بار مسئولیت خود را زیاد کرده‌ایم که اگر بخواهیم ذره‌ای خطا کنیم مردم کاملا رصد و بعدها از ما بازخواست می‌کنند. اگر قرار است دچار روزمرگی شویم جمع کنیم برویم.

وی خطاب به شهردار کرج گفت: گویا تذکرات ما به گوش شما نمی‌رسد یا برای شما ناآشناست چون درباره هر موضوعی تذکر داده‌ام از آقای شهردار پاسخی ندیده‌ام. مثلاً با یک گودبرداری در حصارک، ۷۰ واحد مسکونی در صورت بارندگی در خطر ریزش قرار گرفته است. مردم شکایت کرده‌اند و موضوع به شهرداری ارجاع داده شده است. آقای شهردار گزارش دهید ببینیم چه کار کرده‌اید چه اقدامی برای این انجام شده است.

منعمی در پایان گفت: به این نکات رسیدگی کنید چون نمی‌خواهم مدام در صحن تذکر دهم یا جور دیگری اتفاقات را رقم بزنم.

فارس

برچسب ها:

کرج ،فروریزش ساختمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman