معاون اداره کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

بیش 6000 کردستانی وام ودیعه می‌گیرند

بیش 6000 کردستانی وام ودیعه می‌گیرند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۲۱ | ۱۴۰۰/۰۷/۰۸

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: با تخصیص اعتبار مصوب بیش از ۶۰۰۰ کردستانی وام ودیعه مسکن دریافت می‌کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، مصطفی رضایی در ادامه گفت: ۱۷۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار برای پرداخت وام ودیعه مسکن در استان کردستان مصوب شده است که با ابلاغ کامل آن ۶ هزار و ۸۵۴ نفر موفق به دریافت وام خواهند شد.

وی افزود: در مرحله دوم ثبت نام وام ودیعه مسکن در سامانه جامع، تعداد ۳۲ هزار و ۲۸۴ نفر ثبت نام کرده که از این تعداد ۲۲ هزار و ۶۸۲ نفر حایزشرایط هستند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: با توجه به اعتبار مصوب در مرحله دوم تنها ۶ هزار و ۸۵۴ نفر موفق به دریافت وام خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون پنج هزار و ۶۲۱ نفر متقاضی در خواست داده و تعیین شعبه نیز کرده اند تصریح کرد که از این تعداد برای ۶۴۷ نفر پرونده تشکیل و تا پایان شهریور ۵۲۸ نفر وام ودیعه مسکن دریافت کرده اند.

رضایی خاطرنشان کرد: طبق اعلام تعدادی از مسئولین بانک های استان عدم ابلاغ وام تخصیصی استان به بانک های عامل، دلیل کندی در پرداخت وام بوده که با رایزنی ها و مکاتباتی که انجام داده ایم امیدواریم مشکل رفع و کل ۱۷۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان سهمیه استان تخصیص داده شده و ابلاغ شود.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman