مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان تشریح کرد:

جزئیات اجرای طرح مسکن ملی در خوزستان

جزئیات اجرای طرح مسکن ملی در خوزستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۲ | ۱۴۰۰/۰۶/۳۱

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اعلام اینکه در سطح استان بیش از ۲ هزار سند از سوی بنیاد صادر شده است از اجرای فوندانسیون بیش از سه هزار واحد مسکن ملی خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، حسین جنتی مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان بخشی از فعالیت‌های بنیاد را در این استان توضیح داد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اشاره به اینکه سهمیه استان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن سه هزار و ۳۷ واحد است و مشکلات برخی از زمین‌هایی که معارض داشتند، حل شده است، گفت: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن آورده اولیه خود را واریز کردند و هم‌اکنون واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در حال آماده سازی و اجرای فوندانسیون قرار دارند.

جنتی در خصوص مسکن محرومان استان نیز اعلام کرد: سهیمه استان در خصوص مسکن محرومان سه هزار واحد است که یک هزار و ۵۰۰ واحد به بانک ها معرفی شدند و کار احداث واحدها آغاز شده است.

وی در خصوص اتمام تعمیرات و بازسازی واحدهای خسارت دیده در بندر امام‌ خمینی که در نهم آذر ۱۳۹۹ دچار آبگرفتگی و آسیب شدند، گفت: به تازگی دستورالعمل نحوه واگذاری زمین به واحدهای تخریبی بندر امام خمینی ارایه و ابلاغ شد که بر مبنای دستورالعمل، واگذاری زمین به واحدهای تخریبی آغاز خواهد شد. تعمیرات ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است. همچنین ۲۰۰ هزار واحد زین واگذار شده و بتدریج زمین برای دیگر واحدها واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان همچنین توضیح داد: در ۶ ماه اول امسال حدود ۲ هزار سند در سطح استان صادر شد.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman