مقابله مسی با افزایش اجاره بها

مقابله مسی با افزایش اجاره بها
Facebook Twitter LinkedIn

۱۶:۱۴ | ۱۴۰۰/۰۶/۲۸

مالک عمارتی که مسی قصد اجاره کردنش را داشت، با افزایش عجیب اجاره‌بهای آن، ستاره آرژانتینی را ناراحت و او را از انتخاب آن محل برای سکونت خود پشیمان کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، لیونل مسی شاید پردرآمدترین بازیکن فوتبال دنیا باشد، اما حتی او هم از مواجه شدن با افراد طماع خوشش نمی‌آید و این دقیقاً اتفاقی بود که در هفته اخیر برای ستاره جدید تیم پاری‌سن‌ژرمن رخ داده است.

مسی که تابستان امسال در پایان قراردادش با بارسلونا به‌عنوان بازیکن آزاد به پاریسی‌ها پیوست، هنوز خانه مدنظر خود را برای اسکان دادن خانواده‌اش در پایتخت فرانسه پیدا نکرده است. در حقیقت لئوی 33 ساله دو گزینه یکی عمارت قصر رُز و قصر صورتی در شهر پاریس را مدنظر داشت که هر یک جزو مجهزترین عمارت‌های موجود در پاریس و دارای امکاناتی همچون سینما، استخر، زمین اسکواش، باشگاه بدنسازی، اتاق بازی و استراحت‌گاه‌های ویژه برای میهمانان هستند.

 



با این حال طبق اعلام یک نشریه آرژانتینی، مالک عمارت موردنظر مسی پس از پی بردن به تمایل او برای اجاره آن، اجاره‌بها را تا هشت هزار و 500 پوند در ماه افزایش داده است و همین موضوع نارضایتی ستاره آرژانتینی را پی داشته و سبب شده است که او قید سکونت در آن عمارت را بزند.

طبق گزارش نشریه آرژانتینی، عمارت دو هزار متر مربعی که مسی مدنظر داشت، در منطقه اعیان‌نشین محله ایبیس پارک در منطقه وسینت در فاصله 20 دقیقه‌ای پاریس واقع شده است.

انصراف مسی از سکونت در این عمارت بدان معناست که او، همسر و سه فرزندش همچنان باید در هتل رویال مونسیو پاریس که هر شب اقامت در آن 17 هزار پوند هزینه دارد، اقامت داشته باشند. این در حالیست که او بابت هر هفته بازی در پاری‌سن‌ژرمن یک میلیون پوند حقوق می‌گیرد.

تسنیم


برچسب ها:

لیونل مسی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman