معاون استاندار لرستان خبر داد:

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بروجرد

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بروجرد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۰ | ۱۴۰۰/۰۶/۲۵

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بروجرد خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد گودرزیان در ادامه گفت: به دستور مقامات قضایی و طبق قانون با اشخاصی که در اراضی کشاورزی و باغات و حریم جاده مبادرت به ساخت‌وساز غیرمجاز کنند برخورد شدید خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیرو جلسات متعدد در خصوص ساماندهی وضعیت ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی با هماهنگی فرمانداری و همکاری جهاد کشاورزی، راهداری و نیروی انتظامی با جدیت تمام و طبق حکم دادستانی شهرستان تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز در دستور کار قرارگاه مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در سطح شهرستان قرار گرفت.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: در پی تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز، بیش از ۳۰۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی شهرستان آزاد شد و به چرخه تولید بازگشت.

گودرزیان اضافه کرد: با توجه به اهمیت حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ۲ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی که شامل یک بنای ۱۶۰ متری در سه طبقه و یک بنای ۱۰۰ متری بود با حضور مسئولان ذی‌ربط در جاده دانشگاه اراضی شیخ میری سادات بروجرد قلع‌وقمع شد.

وی بیان کرد: ساختمان جاده دانشگاه در سه طبقه احداث شده بود و به دلیل قرار گرفتن در حریم و اراضی کشاورزی صبح امروز با هماهنگی فرمانداری، دادستانی، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی شهرستان تخریب شد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد در دفتر امام‌جمعه و فرمانداری به جهت اهمیت موضوع و به‌منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز با همکاری همه دستگاه‌ها ذی‌ربط تصمیم بر برخورد شدید با متخلفان در روزهای آتی اتخاذ شد.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman