معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

قطعی سامانه املاک برطرف خواهد شد

قطعی سامانه املاک برطرف خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۴ | ۱۴۰۰/۰۶/۱۱

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: به دلیل اتصال سامانه‌های تایید کننده به بخش‌های دیگر، سامانه املاک و اسکان به مدت دو روز قطع شده که در ابتدای هفته آینده این مشکل برطرف خواهد شد.
به گزارش اخبار ساختمان، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی درباره قطعی سایت سامانه املاک و اسکان که از روز گذشته صورت گرفته است، گفت: یکی از سامانه‌های تایید کننده اطلاعات متقاضیان وام ودیعه مسکن که باید به بخش‌های مختلف متصل می‌شد توسط همکاران درحال به روز رسانی است.

او ادامه داد: سامانه‌های تایید کننده که اطلاعات متقاضیان را تایید می‌کند باید به بخش‌های فنی متصل می‌شد در یک مقطعی دچار مشکل شد که در حال حاضر توسط همکاران ما این مشکل در حال بررسی و برطرف شدن است.

محمود زاده بیان کرد: در هر مقطعی باید این بخش اصلاح می‌شد که همکاران در بخش فنی به این جمع بندی رسیدن که سامانه را برای دو روز قطع کنند تا سیستم بتواند ارتباط کامل برقرار و وصل شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: این مشکل طی دور روز آینده برطرف خواهد شد و این سامانه از ابتدای این هفته عملیاتی خواهد شد.

محمود زاده تاکید کرد: هیچ محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند به سرعت و به صورت روزانه برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کنند، ما پیشنهاد مهلت ثبت نام وام ودیعه مسکن را ارائه خواهیم داد و در صورتی که مشکلی در این بخش ایجاد شود مهلت آن را تمدید خواهد شد.

او همچنین درباره ۱۰ ابلاغیه که روز گذشته وزیر راه و شهرسازی درباره بخش مسکن اعلام کرده است، اظهار کرد: معاونت مسکن و ساختمان در این حوزه طرح های اجرایی را آماده کرده که در اولین جلسه شورای عالی مسکن ارائه و بررسی خواهد شد و به زودی این مراحل اجرایی، جزئیات و نحوه ثبت نام و مشخصات آن اعلام عمومی خواهد شد.

براساس این گزارش رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به منظور اجرای برنامه‌های رئیس دولت سیزدهم در حوزه راه و شهرسازی و تحقق اهداف و برنامه‌ها، جزئیات ۱۰ اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی را برای اجرا به معاونان خود در حوزه‌های مختلف ابلاغ کرد که بخشی از این اقدامات در رابطه با ایجاد نهضت ملی مسکن، بانک زمین، تکمیل تمامی واحد‌های باقی مانده مسکن مهر و... است.

وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم به منظور اجرای دقیق، سازماندهی شده و قابل پایش ۱۰ اقدام راهبردی وزارت راه و شهرسازی در نامه‌ای خطاب به معاونان، رؤسا و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه دستور داد نحوه اجرای برنامه‌های هرکدام از اقدامات راهبری توسط متولی و یا متولیان حداکثر یک هفته تهیه و به همراه اطلاعات کامل و منابع اعتباری موردنیاز به دبیرخانه مرکزی اقدامات راهبردی وزارت راه و شهرسازی در معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman