معاون راه و شهرسازی زنجان تشریح کرد:

بررسی جزئیات طرح مسکن ملی در زنجان

بررسی جزئیات طرح مسکن ملی در زنجان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۲ | ۱۴۰۰/۰۵/۲۳

معاون راه و شهرسازی زنجان گفت: پس از واریز مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان تعداد انصرافی‌ها به ۵۰ نفر هم نمی‌رسد و بسیار کم است.
به گزارش اخبار ساختمان، سعید شاهین فر با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشتاز است، گفت: از ابتدای اجرای طرح اقدام ملی تاکنون و قبل از واریز مرحله نخست یک هزار و ۶۰۰ نفر در زنجان انصراف دادند.

وی با بیان اینکه پس از واریز مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن تعداد انصرافی‌ها در استان زنجان به ۵۰ نفر هم نمی‌رسد و بسیارکم است، اظهار کرد: پس از افزایش قیمت مسکن ملی نیز تعداد انصراف دهندگان بسیار محدود شده است.

معاون راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه بر اساس دستور دادستانی خریدوفروش امتیاز مسکن ممنوع است، گفت: این خرید و فروش در استان‌های مجاور زنجان هم ممنوع بوده و دادستان نیز پروژه مسکن ملی را با حساسیت پیگیری می‌کند.

شهین فر تاکید کرد: برخی از خریداران امتیاز مسکن ملی از فروشنده چک تضمینی دریافت می‌کنند اما کسی نمی‌داند دو سال بعد و پس از تکمیل واحدها چه اتفاقی برای فروشنده امتیاز اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه بر اساس پیگیری‌ها یکی از دفترخانه‌های خارج از استان در شهرستان تاکستان امتیاز خریدوفروش مسکن ملی را ثبت می‌کند، ابراز داشت: برخی از متقاضیان زنجانی نیز به این دفترخانه مراجعه می‌کنند که با پیگیری دستگاه قضایی کار این دفترخانه منتفی خواهد شد.

معاون راه و شهرسازی زنجان تصریح کرد: واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیر معتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد و برخورد لازم انجام می‌گیرد.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman