تحویل هزارواحد مسکن محرومین در همدان

تحویل هزارواحد مسکن محرومین در همدان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۴:۱۵ | ۱۴۰۰/۰۵/۰۴

مدیر کل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان با تأکید براینکه اقدامات فاخری در حوزه مسکن توسط کمیته امداد استان انجام شده است، گفت: به زودی ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین که از بنیاد مسکن سهمیه گرفته‌ایم به مردم تحویل داده خواهد شد.
به‌گزارش اخبار ساختمان، پیمان ترکمانه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)، با اشاره به فعالیت‌های خود در پنج سال گذشته، اظهارکرد: بنده در ابتدا که به همدان آمده بودم به دونکته تأکید داشتم نکته اول جلب اعتماد مردم که بسیار نکته مهمی بوده زیرا زمانی که مردم اعتماد داشته باشند در راستای خدمات‌رسانی به محرومین و نیازمندان وارد میدان می‌شوند که خوشبختانه باید بگویم در دوران مدیریت بنده اعتماد مردم جلب شد اما نکته دوم تقویت انگیزه همکارانمان بود و بنده ایمان داشتم اگر روحیه همکاران ما تقویت شود کوه را جابه‌جا خواهند کرد و بنده نیز در این پنج ساله به نیروی جوان اعتماد کرده و عمل به این دونکته کافی بود که کارهای بزرگی انجام شود.

ترکمانه با تأکید بر اقداماتی که در حوزه مسکن صورت گرفته است، تصریح کرد: به زودی ۱۰۰۰ واحد مسکن محرومین که از بیناد مسکن سهمیه گرفته‌ایم و مساکنی که با سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی هماهنگ کرده بودیم، تحویل داده خواهد شد و در پایان سال آینده جشن خانه‌دار شدن روستایی‌ها را خواهیم گرفت.

مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه محرومین در نظام اسلامی، افزود: از بعد از انقلاب و سرنگونی رژیم طاغوت توجه ویژه‌ای به محرومین جامعه شد که نشانه آن تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بود.

رسول شیخی‌زاده با اشاره به فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: درکمیته امداد امام خمینی(ره) هیچ فعالیتی بر دیگری ارجحیت نداشته و به تمامی فعالیت‌ها باید توجه شود.

در این جلسه که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، از خدمات پیمان ترکمانه تقدیر و رسول شیخی‌زاده به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان منصوب شد.

ایسنا

برچسب ها:

مسکن محرومان ،همدان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman