6 مزایای شگفت انگیز استفاده از سایبان متحرک که نمی دانید!

6 مزایای شگفت انگیز استفاده از سایبان متحرک که نمی دانید!
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۵ | ۱۴۰۰/۰۵/۰۴

با توجه به اینکه ویترین یک فروشگاه یا حتی کافه یکی از مهم ترین فاکتورهای فروش بیشتر و جذب مشتری است، استفاده از سایبان متحرک در همه فصل های سال ضروری به نظر می رسد.

به گزارش اخبار ساختمان، در ضمن استفاده از این محصول در خانه هایی که حیاط های بزرگ دارند نیز کاربردی خواهد بود. در فصل های سرد سال با کمک انواع سایبان می توانید محیط را از تابش نور خورشید و در فصل های سرد سال از بارش برف و باران کثیف شدن محیط محافظت کنید. در میان انواع سایبان متحرک، سایبان برقی از مزایای بیشتری برخوردار است. در ادامه این مقاله به بررسی این مزایا می پردازیم:

 

1- فرمان پذیری با ریموت کنترل یا سوئیچ دستی

 

قابلیت باز و بسته کردن سایبان با کمک ریموت کنترل، یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از سایبان برقی است. استفاده از ریموت کنترل به جای اهرم های دستی این مزیت را دارد که با کمترین زحمت سایبان باز خواهد شد. برقی شدن سایبان ها زحمت باز و بسته کردن آن را به حداقل رسانده است.

 

2- قابلیت تنظیم زاویه باز شدن سایبان

 

درست مانند سایبان دستی، سایبان برقی این امکان را دارد که شما بسته به تمایل خود زاویه باز شدن سایبان را تنظیم کنید. این قابلیت تنها با فشار یک دکمه امکان پذیر است. می توانید آن با زاویه دلخواه باز کنید و یا اینکه آن را کاملا افقی باز کنید و از تمام ظرفیت سایبان استفاده نمایید.

 

3- استفاده از سازه مقاوم

 

از آنجایی که سایبان به صورت مستقیم در معرض سرما و گرما قرار دارد استفاده از متریال مناسب، مقاوم و مستحکم این مزیت را دارد که می توانید در طولانی مدت از سایبان استفاده نمایید. در میان انواع فلزات، آلومینیوم بیشتر ماندگاری در برابر گرما، سرما، رطوبت و ضربه دارد. از این رو انواع سایبان بیشتر از آلومینیوم ساخته می شود. البته استفاده از رنگ استاتیک و کوره ای مقاومت این محصول را به بیش از چنین برابر می رساند. رنگ الکترواستاتیک، مقاومت آلومینیوم را در برابر رطوبت و گرما افزایش می دهد. در ضمن این امکان وجود داد که بسته به دکوراسیون محیط رنگ دلخواه سایبان برقی را انتخاب نمایید.

 

اما در زمینه پارچه استفاده شده در سایبان نیز باید جانب احتیاط را رعایت نمود. در این محصول پارچه استفاده شده است که در برابر عوامل محیطی مقاومت داشته باشد. استفاده از پارچه مرغوب PVC ماندگاری بالای محصول را تضمین می کند.

 

4- قابلیت انجام تبلیغات

 

اهمیت تبلیغات در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست. سایبان برقی این مزیت را در اختیار شما قرار می دهد که حتی در زمان تعطیل بودن، کسب و کار، شما را به دیگران معرفی نماید. چاپ لگو یا تبلیغات روی پارچه از طرفی و امکان پرینت روی آویز و یا کل سایبان از طرف دیگر موقعیت تبلیغاتی مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

5- قابلیت استفاده در هر مکان و زمان

 

تفاوتی ندارد که از سایبان برای جلوگیری از تابش نور خورشید و بارش باران در ویترین استفاده می کنید یا کافه و یا استخر منزل. این سایبان ها در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته می شود و این شرایط را برای شما فراهم می کند که در هر موقعیت مکانی و زمانی از این محصول استفاده کنید. حتی در مدل ساخت این محصول نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ چرا که آلومینیوم درجه یک کاملا سبک است و قابلیت فرم پذیری مناسبی دارد.

 

لولای استفاده شده در محصول نیز کاملا با استاندارهای روز دنیا طراحی می شود و بعد از بسته شدن فضای بسیار محدودی را اشغال می نماید. این امکان وجود دارد که در حیاط ویلا یا منزل خود از این سایبان برای ایجاد یک فضای مسقف استفاده کنید، استخر خود را سرپوشیده نمایید، برای خودرو خود پارکینگ طراحی کنید و یا برای گلخانه خود سایبان برقی درخواست نمایید. استفاده از انواع سایبان در مشاغل روز به روز در حال افزایش است، مخصوصاً کافه ها و فست فودهای کوچک برای ایجاد راحتی مشتریان خود از انواع سایبان برقی استفاده می کنند. فضای مسقف برای مشتریان آماده می کنند و با صرف هزینه محدود به کسب و کار خود در فصول مختلف رونق می بخشند.

 

6- نصب آسان و کم هزینه

 

نصب سایبان برقی هزینه چندانی نخواهد داشت؛ چرا که آماده سازی زیرساخت لازم جهت نصب تفاوتی با دیگر انواع سایبان قدیمی ندارد. تنها باید امکان اتصال به برق امکان پذیر باشد. از نظر زمانی نیز این محصولات در کمترین زمان ممکن نصب شده و آماده استفاده خواهد بود.

 

کلام اخر

 

برای خرید و تهیه انواع سایبان و سقف تاشو می توانید با شرکت بام تک با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع سقف متحرک و سایبان تماس حاصل نمایید.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman