گلدیران به جمع مشارکت کنندگان نمایشگاه ساختمان مشهد پیوست

گلدیران به جمع مشارکت کنندگان نمایشگاه ساختمان مشهد پیوست
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۶ | ۱۴۰۰/۰۴/۱۰

هرچه به زمان برگزاری نمایشگاه ساختمان مشهد نزدیکتر می شویم، شاهد استقبال گسترده تری از سوی برندهای مرتبط با صنعت ساختمان هستیم. در این ارتباط شرکت گلدیران نیز برای حضور در این رویداد ساختمانی اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش اخبار ساختمان، برگزاری نمایشگاه ساختمان در مشهد توجه بسیاری از صنایع مرتبط با صنعت ساختمان را به خود جلب کرده است و بسیاری از فعالان این صنایع برای حضور در این رویداد ساختمانی آمادگی خود را اعلام کرده اند، شرکت گلدیران نیز که یکی از برندهای فعال در حوزه لوازم خانگی است نیز آماده حضور در نمایشگاه ساختمان مشهد می شود.

بیش از سی‌سال از حضور گلدیران در خانه ایرانیان می‌گذرد. در این سال‌ها با برندهای برتر ملی و بین‌المللی همراه بیش از پنج میلیون خانوار ایرانی بوده‌ایم و امروز در نقطه‌ای که ایستاده‌ایم؛ موفقیت‌مان را مرهون خانواده ارزشمند گلدیران هستیم.

خانواده‌ای که در چندسال اخیر برندی متمایز به‌نام جی‌پلاس را خلق کردند. تولیدات داخلی در بازار لوازم خانگی و کالاهای صنعتی و دیجیتال، افق دیگری از دستاوردهای گلدیران را به‌‌معرض نمایش گذاشت. هلدینگ گلدیران به عنوان یک برند کارآفرین ملی توانسته تا به امروز حدود ۲۸۰۰ نفر همکار را در خانه خود پذیرا باشد و انتخاب اول نیروهای جوان و نخبه کشور در جهت رشد و توسعه فردی در مسیر حرفه‌ای زندگی باشد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman