حضور الکترواستیل در نمایشگاه ساختمان مشهد قطعی شد

حضور الکترواستیل در نمایشگاه ساختمان مشهد قطعی شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۵ | ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری و شرکت الکترواستیل نیز در این رویداد بزرگ ساختمانی حاضر خواهد بود.

به گزارش اخبار ساختمان، با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشهد، علاقه مندی فعالان صنایع مرتبط با بخش ساختمان برای حضور در این رویداد بیشتر می شود و در ادامه اعلام حضور بسیاری از برندهای خوشنام فعال در صنعت ساختمان برای حضور در این رویداد؛ شرکت الکترواستیل نیز برای حضور در نمایشگاه ساختمان مشهد اعلام آمادگی کرده است.

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 50 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعال است. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر دویست هزار متر مربع و با یکصد هزار متر مربع سالن های تولید و انبار و بیش از سه هزار نفر نیروی کار قادر به تولید سالانه سی هزار عدد انواع یخچال، سردخانه، فریزرهای صنعتی و پانصد هزار عدد یخچال و فریزر خانگی است.

الکترواستیل با بهره گیری از منابع، دانش و فناوریهای کارآمد و ارائه محصولات و خدمات نوآورانه و خلق ارزشهای جدید به ارتقاء آسایش و اطمینان مردم و ایجاد جامعه ایی بهتر کمک می کند و تا کسب جایگاه برترین تولیدکننده لوازم خانگی و صنایع برودتی در ایران و منطقه تلاش خواهد کرد.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman