دِ_وان در نمایشگاه ساختمان مشهد حاضر خواهد شد

دِ_وان در نمایشگاه ساختمان مشهد حاضر خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۲۲ | ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در کلانشهر مشهد توانسته است توجه بسیاری از فعالان صنعت ساختمان را به خود جلب کند، در این راستا مجموعه صنعتی شیرآلات بهداشتی دِ_وان نیز برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش اخبار ساختمان، تا کنون بسیاری از برندهای مطرح و فعال در حوزه صنعت ساختمان برای حضور در برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد اعلام آمادگی کرده اند، مجموعه صنعتی شیرآلات بهداشتی دِ_وان نیز برای حضور در این رویداد بزرگ ساختمانی شرق کشور اعلام آمادگی کرده است.

مجموعه صنعتی ایرانیان گستر مقیسه، با برند جدید THE ONE از بدو تاسیس آن در سال 1372 تاکنون، رشد مداومی را در عرصه ظرفیت تولید، نیروهای متخصص، توسعه تکنولوژی و رقابت در حوزه های کیفیت و قیمت تجربه کرده است.

این شرکت به عنوان پیشتاز در زمینه شیرآلات بهداشتی ساختمانی با توسعه پایدار محصولات با کیفیت، خلاقیت و نوآوری در طراحی همگام با آخرین دستاوردها، ماشین آلات روز دنیا استاندارد های ملی ایران و همچنین دریافت گواهینامه های بین المللی 2014 ISO -9001 و ISO10002 توانسته است کمک شایانی به پیشرفت صنعت ساختمان کشور نماید.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman