حضور پنجره عایق پردیس در نمایشگاه ساختمان مشهد

حضور پنجره عایق پردیس در نمایشگاه ساختمان مشهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۷ | ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

مجتمع تولیدی پنجره عایق پردیس برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اخبار ساختمان، برگزاری نمایشگاه ساختمان مشهد در شرایط فعلی باعث شده است بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت ساختمان نگاه ویژه ای به این رویداد بزرگ ساختمانی داشته باشند، از اینرو مجتمع تولیدی پنجره عایق پردیس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان در و پنجره یو پی وی سی با شیشه چندجداره در شرق کشور نیز برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده است.

مجتمع تولیدی پنجره عایق پردیس وابسته به مجتمع صنعتی اسرار پویای شرق، با هدف کمک به بهینه سازی مصرف سوخت و انرژی در زمینی به مساحت 9000 متر مربع و با زیر بنای 3000 متر در شهرک صنعتی شهرستان سبزوار در سال 1387 به بهره برداری رسید.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد و شرکت پنجره عایق پردیس نیز یکی از حاضران در این رویداد بزرگ ساختمانی خواهد بود.


اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman