حضور اولین هایپر ساختمانی در نمایشگاه ساختمان مشهد

حضور اولین هایپر ساختمانی در نمایشگاه ساختمان مشهد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۷:۰۰ | ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

با توجه به استقبال گسترده برندهای معتبر و خوشنام در حوزه صنعت ساختمان از برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد، بازرگانی اسدی اولین هایپر ساختمانی در مشهد نیز برای حضور در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد اعلام آمادگی کرده است.
به گزارش اخبار ساختمان، بازرگانی اسدی یک هایپرمارکت بزرگ ساختمانی است که به کلیه سازندگان ساختمان و هموطنانی که قصد بازسازی خانه خود را دارند، انواع تجهیزات بهداشتی، تاسیسات ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات دستگیره، قفل و یراق آلات را ارائه می دهد.

بازرگانی اسدی با دارا بودن 6 نمایشگاه دائمی در 6 سالن در مساحتی حدود 1600 متر مربع به صورت هایپری در این وسعت و تنوع بالا در محصولات به شما در انتخاب متریال مورد نظر کمک می کند.

در عصر حاضر و با توجه به مشکلات موجود در کلانشهرها پیرامون موضوعات تردد و کمبود زمان، تجمع تمام این کالاها و محصولات در یک مکان می تواند از رفت و آمد های پرتکرار و ترافیک ها و تردد های غیر ضروری جلوگیری کرده و از هدر رفتن زمان شما در هنگام خرید جلوگیری کند و شما را در انتخاب کالا در میان برندهای مختلف کمک کند.

بازرگانی اسدی با توجه به همکاری که با برندهای معتبر در حوزه انواع تجهیزات بهداشتی، تاسیسات ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، شیرآلات، دستگیره، قفل و یراق آلات و ... دارد، قادر خواهد بود نیاز شما را در این حوزه برطرف کند.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman