قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر:

مسکن مهر در مراحل پایانی تکمیل است

مسکن مهر در مراحل پایانی تکمیل است
Facebook Twitter LinkedIn

۱۲:۱۳ | ۱۴۰۰/۰۳/۲۲

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در سفر به استان کردستان و بازدید از پروژه‌های نیمه تمام مسکن مهر استان گفت: از مجموع ۳۳ هزار پروژه مسکن مهر که سهم استان کردستان بود حدود یک هزار واحد باقی‌مانده که این واحدها هم در مرحله نصبیات و نازک‌کاری هستند.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در جلسه‌ای که با مرادنیا استاندار کردستان داشت ضمن بیان اعلام رضایت از روند اتمام پروژه‌های مسکن مهر کردستان افزود: در خصوص تامین مالی مورد نیاز چند پروژه معدود تصمیمات مقتضی اتخاذ شد و این پروژه‌ها هم به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با تاکید بر اینکه این پروژه‌ها باید تا پایان کار دولت دوازدهم به اتمام برسد خواستار ادامه کار به صورت دو شیفته شد.

مهرآبادی در این سفر علاوه بر جلسه مشترک با استاندار کردستان در محل استانداری از پروژه‌های مسکن مهر ارغوان زاگرس و جهاد نصر بهاران نیز بازدید و با مراجعینی که در خصوص مسائل زمین و مسکن دچار مشکلاتی بودند هم دیدار کرد.

گفتنی است فردین شاکری و ارسلان مالکی اعضای هیات‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن هم در این سفر مدیرعامل این سازمان را همراهی می‌کردند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

برچسب ها:

مسکن مهر 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman