ایر تمپ با برند فرولی به نمایشگاه ساختمان مشهد می رود

ایر تمپ با برند فرولی به نمایشگاه ساختمان مشهد می رود
Facebook Twitter LinkedIn

۰۸:۱۰ | ۱۴۰۰/۰۳/۱۸

در ادامه استقبال شرکت های خوشنام صنعت ساختمان ایران از برپایی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد شرکت ایر تمپ نیز اعلام کرده است که با برند فرولی در این رویداد بزرگ حضور خواهد یافت.
به گزارش اخبار ساختمان، هرچه زمان برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان مشهد نزدیکتر می شود، استقبال برندهای معتبر و فعال در حوزه صنعت ساختمان از این فرصت مهم نمایشگاهی برای نشان دادن توانایی ها و دستاوردهای خود در بازار بزرگ منطقه شرق ایران بیشتر می شود و شرکت ایرتمپ ارائه دهنده ی محصولات سرمایشی و گرمایشی نیز در تلاش است تا مهمترین محصولات و دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار دهد.
شرکت ایرتمپ با هدف انتقال تکنولوژی روز اروپا و تامین تجهیزات تهویه مطبوع و حرارت مرکزی مورد نیاز کشور، در سال ۱۳۵۰ تاسیس شده و با معرفی برند فرولی به بازار ایران توانسته است جایگاه قابل قبولی را به دست آورد.
بر پایه این گزارش، در واقع رشد سریع شرکت ایرتمپ در ایران طی دهه 50، سبب جلب توجه شرکت فرولی ایتالیا شده، به طوری که در سال ۱۳۵۱ به عنوان نماینده انحصاری شرکت فرولی و لامبورگینی در ایران انتخاب و دو سال بعد، ۵۰ درصد سهام این توسط شرکت فرولی ایتالیا خریداری شد.
حسن شهرت، اعتبار و فعالیت مهندسی و تخصصی این مجموعه باعث جلب اعتماد برندهای معتبر اروپایی و ایتالیایی در طی این سال‌ها شده است که به صورت نمایندگی رسمی در اختیار شرکت ایرتمپ هستند از جمله این برندها می‌توان به فرولی، هایتما، سیتال کلیما و بویلر نوا اشاره نمود.
شرکت ایرتمپ با بهره‌گیری از امکانات کارخانجات صنعتی جنرال با بیش از نیم قرن تجربه و همچنین به واسطه سرمایه‌گذاری خارجی در ایران، تلاش می‌نماید تا مشتریان گرامی با آسودگی خاطر از محصولات روز اروپا استفاده نموده و با ارائه قطعات اصلی و گارانتی معتبر، ایمنی مشتریان و مدت زمان کارکرد محصولات را افزایش دهد.
از جمله امکانات ایرتمپ می‌توان به مواردی همچون 6000 متر فضای اداری، 2000 متر فضای نمایشگاه دائمی محصولات، سوله‌های متعدد انبار محصول و قطعات، همچنین فضاهای آموزشی، آزمایشگاهی و اقامتی اشاره کرد.
شرکت ایرتمپ با در اختیار داشتن این امکانات و سرمایه‌گذاری بلند مدت در زمینه خدمات پس از فروش توانسته است به عنوان تنها شرکت ارائه‌دهنده محصولات خارجی در ایران، استاندارد خدمات پس از فروش نیز دریافت نماید. نامه رسمی Joint Venture شرکت ایرتمپ با شریک تجاری ایتالیایی خود، همچنین گواهی رسمی نمایندگی شرکت خارجی، تایید شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، از دیگر وجوه تمایز شرکت ایرتمپ است.
بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری، عمران) صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از 22 لغایت 25 تیر ماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کلانشهر مشهد برگزار خواهد شد.

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman