دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور:

110 هزار خانه به مددجویان واگذار شد

110 هزار خانه به مددجویان واگذار شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۸:۱۶ | ۱۳۹۸/۰۵/۰۸

دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور گفت: حدود ۱۱۰ هزار خانه تاکنون به مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور واگذار شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، علی ربوبی اظهار داشت: حدود 50 هزار واحد مسکن مددجویی نیز در استان‌های مختلف کشور برای خانوارهای تحت پوشش در دست ساخت است.

وی افزود: حدود 113 هزار خانوار زیر پوشش بهزیستی پشت نوبت تأمین مسکن هستند که با تفاهم نامه‌هایی که با بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت زدایی و قرارگاه خاتم الانبیا بسته شده است تلاش می‌شود به تأمین مسکن آنها کمک شود.

دبیر ستاد مسکن مددجویان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تسهیلات اعطایی ساخت مسکن به مددجویان بهزیستس اضافه کرد: برای کمک به تأمین مسکن خانواده‌های دو معلول در شهرها 30 میلیون و در روستاها 18 میلیون تومان کمک بلاعوض می‌شود.

وی افزود: تسهیلات بانکی هم برای ساخت واحدهای مسکونی در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر 40 میلیون تومان با کارمزد 5 درصد ارائه می‌شود که تلاش می‌شود این تسهیلات برای شهرهای بالای 25 هزار نفر هم اختصاص یابد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی هم از کمک به تأمین مسکن 8 هزار و 213 مددجوی تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان خبر داد و افزود 425 واحد از این مسکن‌ها مربوط به خانواده‌های دو عضو معلول است.

ارشدزاده گفت: در حال حاضر 500 واحد مسکونی مددجویی با مشارکت انجمن‌ها و خیریه‌های استان در حال ساخت است که در سال‌های آینده به آنها واگذار می‌شود.

تسنیم

برچسب ها:

مسکن ،ساخت ،خانه ،تسهیلات ،بهزیستی 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman