معاون عمرانی استاندار ایلام خبر داد:

احداث و تعمیر 70 هزار مسکن در ایلام

احداث و تعمیر 70 هزار مسکن در ایلام
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۴ | ۱۴۰۰/۰۲/۱۶

معاون عمرانی استاندار ایلام از احداث و تعمیر ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان ایلام طی چند سال اخیر خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام اظهار کرد: مدیریت بحران علاوه بر اینکه نیازمند دانش و مهارت و تجربه کاری است داشتن روحیه جهادی و عملیاتی را می‌طلبد.

وی در ادامه با تاکید بر این مطلب که مدیریت بحران یک کار جمعی است، اظهار داشت: خوشبختانه استان ایلام دارای تجربه بسیار موفقی در حوزه مدیریت بحران در کشور است و این تجربه مثبت می‌تواند راهنمای ما در برخورد با حوادث و رخدادهای احتمالی پیش روی باشد.

وی افزود: حرکت استان دراین حوزه رو به جلو بوده است و در این زمینه علاوه بر اینکه با پیشگیری و ورود به موقع به حوادث و بحران‌ها هزینه‌ها را کم کرده‌ایم از شرایط پیش آمده نهایت استفاده در جذب بودجه نموده‌ایم بطوریکه امروز ایلام یکی از استان‌های موفق و پیش رو در این حوزه قلمداد می‌شود.

کرمی با عنوان این مطلب که در حوزه مقاوم سازی و جانمایی شهرها و کانون‌های جمعیتی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: همچنین در بحث آموزش‌های همگانی تلاش‌های خوبی صورت گرفته است ولی هنوز جای کار باقیست.

وی در ادامه به چهار رخداد و حادثه در حوزه مدیریت بحران استان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: اگرچه در این حوادث خسارات بسیاری وارد شد اما اقدامات بی نظیری نیز در این حوادث صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به احداث و تعمیر بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی در استان اشاره کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه مدیریت بحران را بی نظیر عنوان کرد و گفت: در این دوره دو فروند بالگرد در استان مستقر شدند و با رایزنی‌های استاندار یک فروند بالگرد دیگر نیز به زودی در استان مستقر خواهد شد.

در پایان این نشست از زحمات کریمیان تقدیر و آیت قیصربیگی به عنوان مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام معرفی شد.

مهر

برچسب ها:

ایلام ،ساخت مسکن 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman