رییس صمت جنوب کرمان به محتکران و متخلفان هشدار داد:

با متخلفان بازار سیمان برخورد جدی می‌شود

با متخلفان بازار سیمان برخورد جدی می‌شود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۲۰ | ۱۴۰۰/۰۲/۰۹

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برخورد جدی با محتکران و متخلفان بازار سیمان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، مهندس "مسلم مروجی فرد" از برخورد جدی با کسانی که به هر شیوه ای قصد اخلال در تامین مایحتاج مردم به خصوص بازار سیمان را دارند، گفت: با پیگیری های صورت گرفته طی هفته اخیر روزانه به میزان میزان 1000 تُن سیمان برای تامین نیاز جنوب کرمان بارگیری و توزیع می شود.

وی از اختصاص تولید سیمان روزهای پنج شنبه و جمعه دو کارخانه سیمان کرمان و ممتازان کرمان به میزان 3600 تن برای توزیع در جنوب کرمان خبر داد.

مروجی فرد این میزان سیمان را پاسخگوی نیاز کامل جنوب کرمان دانست و افزود: در تامین سیمان مورد نیاز جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

وی هماهنگی عاملان توزیع سیمان را در جنوب کرمان با دستگاهای ذیربط مورد تاکید قرار داد و گفت: لازم است عاملان توزیع سیمان در شهرستان ها با معاونت بازرگانی ستاد سازمان صمت جنوب کرمان و ادارات صمت در بخشداری ها نیز با ادارات شهرستان مربوطه و بخشداری ها هماهنگی لازم را داشته باشند.

مروجی فرد از آغاز طرح تامین سیمان مورد نیاز در جنوب کرمان خبر داد و اظهار کرد: طی یک هفته اخیر که طرح تامین و توزیع سیمان در جنوب کرمان آغاز شده است گزارشاتی از تخلفات برخی توزیع کنندگان دریافت شده که با متخلفین برخوردجدی صورت گرفته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برخورد با هر گونه تخلف احتمالی در بازار سیمان خبرداد و افزود: با این طرح در منطقه هیچ گونه کمبودی وجود ندارد و با هرگونه تخلف احتمالی برخورد قاطع خواهد شد.

وی از مردم خواست جهت حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هرگونه تخلف را از طریق تماس با سامانه 124 و سامانه اینترنتی به آدرس www.124.ir و یا با مراجعه حضوری، به حوزه بازرسی این سازمان اطلاع دهند.

ایسنا

برچسب ها:

بازار سیمان ،کرمان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman