تشریح جزئیات طرح مسکن ملی در زنجان

تشریح جزئیات طرح مسکن ملی در زنجان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۵۳ | ۱۴۰۰/۰۲/۰۵

معاون راه و شهرسازی زنجان گفت: افراد واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان بعد از مهلت ۱۵ روزه تنها ۱۰ روز مهلت دارند مبلغ اولیه ۴۰ میلیون را واریز کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، سعید شاهین فر به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۸ هزار ۶۹۱ نفر در استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر در شهرستان زنجان، یک هزار و ۱۴۱ نفر در ابهر و سه هزار و ۷۲۹ نفر در ۱۹ شهرستان زنجان ثبت نام کردند که از این تعداد ثبت نام کننده ۱۴ هزار و ۶۰۹ نفر تایید نهایی شدند.

وی اظهار کرد: در سطح کشور استقبال زنجانی‌ها از طرح اقدام ملی مسکن بسیار خوب است.

معاون راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۳۰۶ نفر در استان مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را پرداخت کردند و به افرادی که طی هفته گذشته پیامک پرداخت ارسال شده بعد از ۱۵ روز مهلت تنها ۱۰ روز دیگر مهلت دارند که مبلغ اولیه ۴۰ میلیون تومان را واریز کنند و به آنها اخطار لازم داده می‌شود.

شاهین فر با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح ملی اقدام مسکن در کشور برتر است، ابراز کرد: متاسفانه تاکنون بیش از دو هزار نفر مبلغ اولیه ۴۰ میلیون را واریز نکردند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اشتغال خوبی را ایجاد می‌کند، گفت: در این خصوص کمبود نیرو داریم و پیمانکاران درخواست نیروی ا نسانی در بخش ساختمان دارند.

معاون راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: عملیات اجرایی دو هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده و در حال حاضر یک هزار و ۱۰۰ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

مهر

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman