فرمانده نزاجا خبر داد:

خانه‌دار شدن 1200 نفر از کارکنان ارتش

خانه‌دار شدن 1200 نفر از کارکنان ارتش
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۲۵ | ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانه دار شدن ۱۲۰۰ نفر از کارکنان ارتش در استان فارس با بهره‌برداری از پروژه‌های مسکونی در حال اجرا یا تکمیل شده خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان مراسم افتتاحیه، کلنگ زنی و بازدید از پروژه‌های در حال ساخت نزاجا در شیراز با حضور امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نزاجا در حاشیه این مراسم بیان کرد: خدا را شاکریم که نیروی زمینی موفق شد خسارتی را که بیش از ۱۰ سال به همکاران عزیز در منطقه فارس (در زمینه واگذاری زمین‌های منطقه دالین سپیدان) وارد شده بود جبران کند.

او با قدردانی از فرماندهان نظامی و مدیریت شهری شیراز که با همکاری و پیگیری خود موجب تسریع در روند اجرای پروژه‌های نزاجا در این شهر می‌شوند، گفت: امید است بتوانیم منازلی را به کارکنان واگذار کنیم که زیبنده آنان باشد و منزلت اجتماعی آنان را بالا ببرد و این کارها موحباتی را فراهم کنند.

عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس نیز بیان کرد: این استان از گذشته دور تاکنون میزبان تعداد زیادی از کارکنان یگان‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده و در موقعیت‌های مختلف هر جا که به یاری آنان نیاز بوده بدون هیچ ادعایی در اسرع وقت برای خدمت رسانی به مردم حضور یافته ‌اند و بسیاری از پیروزی‌ها و توفیقات ما چه در جنگ و چه در حوادث پس از آن مرهون تلاش‌های این عزیزان بوده است.

امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: امروز به همت فرمانده ولایی نزاجا تلاش‌های بسیار خوبی بمنظور رفع مشکلات معیشتی کارکنان در حال انجام است و در همین راستا در زمینه واگذاری منزل سازمانی و منزل شخصی کارکنان پروژه‌های بسیاری در سطح استان فارس به بهره‌برداری رسیده و پروژه‌های زیادی نیز در مرحله آماده‌سازی و آغاز به کار قرار گرفته‌اند.

افتتاحیه منازل سازمانی ۱۴۴ واحدی تیپ ۳۷ زرهی، مراسم کلنگ زنی واگذاری زمین‌های موقوفه محرر، بازدید از روند ساخت منازل سازمانی ۴۶۰ واحدی باغتخت، بازدید از روند ساخت بیمارستان منطقه‌ای نزاجا، افتتاحیه منازل شخصی ۳۶۰ واحدی و کلنگ زنی پروژه فاز ۴ تعاونی نور کوثر زرین در شهرک گلستان، افتتاحیه منازل شخصی ۷۲ واحدی و کلنگ زنی پروژه منازل شخصی تعاونی مسکن نظامیان فارس در شهر صدرا، بازدید از کارگاه ساخت بقعه شهدای کربلا در حرم مطهر امام حسین(ع) ستاد عتبات عالیات فارس، بازدید از منازل سازمانی درحال ساخت تیپ ۵۵ هوابرد، بازدید از بیمارستان پشتیبان ارتش جهت بیماران کرونایی در ورزشگاه شهید دستغیب و دیدار و تجلیل از کادر درمانی این بیمارستان از دیگر برنامه‌های سفر امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به شیراز بود.

ایسنا

برچسب ها:

کارکنان ارتش ،مسکن 
نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman