مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس خبر داد:

تخفیف ویژه برای خریداران عرصه مسکن‌مهر

تخفیف ویژه برای خریداران عرصه مسکن‌مهر
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۱۴ | ۱۴۰۰/۰۱/۲۶

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر پردیس گفت: تخفیف ۳۰ درصدی فروش نقدی برای متقاضیان خرید عرصه و مدیران بلوک‌ها در ماه رمضان در نظر گرفته شده است.
به گزارش اخبار ساختمان، «حسن حضرتی» با اشاره به مزایای این طرح در ادامه توضیح داد: متقاضیان دراین طرح می توانند خرید نقدی خود را دراقساط شش ماهه پرداخت کرده و از تخفیف فروش نقدی نیز بهره مند شوند.

وی ادامه داد: متقاضیانی که ۵۰ درصد از ارزش عرصه خود را پرداخت کرده باشند، علاوه بر تخفیف ۳۰ درصدی، از ۱۵ درصد تخفیف ویژه نیز برخوردار خواهند شد.

مدیراجرایی عرصه مسکن مهر پردیس ادامه داد: متقاضیانی که نیمی از مبلغ عرصه واحد خود را پرداخت کردند، می توانند ۵۰ درصد باقیمانده را تا ۶ ماه بعد از اولین واریز پرداخت و تسویه حساب کنند.

حضرتی گفت: شرایط پرداخت نقدی یکجا و پرداخت اقساط پنج ساله در دستورالعمل واگذاری قطعی عرصه مساکن مهربه روال گذشته در حال اجرا است.

وی افزود: افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی، علاوه بر تخفیف های دستور العمل با ارائه مدرک می توانند از ٢٠ درصد تخفیف «اقشار خاص» استفاده کنند.

مدیر اجرایی عرصه مسکن مهر تاکید کرد: این طرح تا آخر ماه مبارک رمضان مهلت دارد و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۲۴۳۶۳۶۰_۰۲۱ «مسکن مهر شهر جدید پردیس»تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

در سال ۹۱ کلنگ ساخت حدود ۸۱ هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شد که واحدهای مسکونی ۱۸ ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

با تغییر رویکرد وزارت راه و شهر سازی و مدیریت جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال ۹۸ در حدود ۴۵ هزار واحد تکمیل و به بهره برداری رسید و ۱۵ هزار واحد در برنامه افتتاح های سال ۹۹ و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر پردیس 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman