سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خبر داد:

ریزش یک ساختمان در مجاورت گودبرداری

ریزش یک ساختمان در مجاورت گودبرداری
Facebook Twitter LinkedIn

۱۵:۲۳ | ۱۳۹۹/۱۲/۱۹

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش یک مغازه صافکاری در مجاورت گودبرداری خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١٢:۴٣ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آوار در بلوار ابوذر پل ششم، به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که حادثه در مجاورت یک گودبرداری به وسعت ٢۵٠ متر و با عمق تقریبی سه متر رخ داده است. در ضلع شمالی گودبرداری یک مغازه یک طبقه صافکاری و در مجاورت آن نیز یک ساختمان دو طبقه و قدیمی که طبقه همکف آن مکانیکی بود، واقع شده بود.

ملکی گفت: به یکباره مغازه صافکاری که یک خودرو شاسی بلند نیز در آن وجود داشت کاملا تخریب شده بود، همچنین بخشی از دیوار سقف مکانیکی و قسمت مسکونی طبقه دوم نیز خسارت دیده بود. یک دستگاه خودرو پرشیا و یک دستگاه خودروی برلیانس هم کنار این ساختمان ها پارک شده بودند که آن ها هم خسارت دیده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: خوشبختانه دقایقی قبل از تخریب افرادی که داخل ساختمان ها حضور داشتند از صدای آغاز تخریب مطلع شده بودند و به سرعت از ساختمان خارج شده بودند بنابراین مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

ملکی گفت: آتش نشانان با حضور در محل بررسی های خود را آغاز کردند و علیرغم اینکه اعلام می شود فردی در محل نیست باز هم بازدید لازم در این خصوص صورت می گیرد و تا دقایق دیگر اگر این موضوع مشخص شود که فردی زیر آوار نیست آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه خود ترک خواهند کرد.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman