هشدار دادستانی کرمانشاه نسبت به پروژه های نیمه کاره:

خطر غول‌های آهنین رها شده در کرمانشاه

خطر غول‌های آهنین رها شده در کرمانشاه
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۵۳ | ۱۳۹۹/۱۲/۱۹

دادستان کرمانشاه نسبت به خطرساز بودن جرثقیل‌های برج ساز فرسوده و رها شده در پروژه های ساختمانی نیمه کاره کرمانشاه هشدار داد.
به گزارش اخبار ساختمان، شهرام کرمی به خطری که از سوی تعدادی از برج های ساختمانی نیمه کاره شهروندان کرمانشاهی را تهدید می کند اشاره کرد و گفت: اخیرا گزارش هایی از سوی معاونت عمرانی استانداری به دادسرای استان واصل شده که حاکی از خطرساز بودن برخی پروژه های ساختمانی نیمه کاره شهر است.

وی مهمترین خطر این پروژه های ساختمانی را جرثقیل های فرسوده و رها شده آنها اعلام کرد و افزود: در برخی از پروژه های ساختمانی بخش خصوصی در سطح کلانشهر کرمانشاه که در سالیان اخیر غیرفعال بوده‌اند، تاورکرین‌هایی (جرثقیل های بلند) در داخل کارگاه های مذکور وجود دارد که به دلیل عدم فعالیت، فرسوده شده اند.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: باتوجه به فرسودگی و رهاشدگی این جرثقیل های برج ساز، احتمال سقوط آنها و بروز خطرات جانی و مالی غیرقابل جبران برای عابرین و همسایگان وجود دارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و در راستای صیانت از حقوق عمومی تاکید می شود که مدیران مناطق شهرداری کرمانشاه با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان نسبت به جمع‌آوری و برچیدن این جرثقیل ها اقدام و پس از انجام اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید نتیجه را به دادستانی کرمانشاه اعلام کنند.

کرمی گفت: از آنجایی که طی سالهای اخیر مواردی از حادثه ساز بودن چنین جرثقیل هایی مشاهده شده، بنابراین دستگاه های مذکور به منظور پیشگیری از هر حادثه احتمالی باید سریعتر اقدام کنند.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman