بازدید مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی از هافمن
مدیرعامل گروه سرمایهگذاری هافمن با مهم خواندن چرخه تولید در کشور، اطلاع رسانی را راهکار اصلی ترغیب مردم به استفاده از تولید داخلی عنوان و اضافه کرد: امید است با چنین بازدیدهایی به مرور امکانات لازم از جمله زیرساخت های لازم در شهرک سرمایه گذاری خارجی تامین تا شرایط کار و فعالیت برای صنعتگران این شهرک که سختی های زیادی را در سال های گذشته متحمل شده اند، فراهم شود.
به گزارش اخبار ساختمان به نقل از روابط عمومی هافمن، دکتر محمد حمیدیه با بیان تاریخچهای از سوابق و فعالیتهای هافمن و تولیدات و طرحهای توسعه آتی این مجموعه، در خصوص مشکلات و موانع عمده واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک، با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی همفکری نمودند.
وی برنامه ریزی مبتنی بر واقعیت و آینده نگری را شرط پیشرفت و بقاء در صنعت دانست و ادامه داد: واحدهای بسیاری در شهرک های صنعتی استان وجود دارد که راکد و نیمه راکد است و باید همه مسئولان اجرایی همت کنند تا نسبت به احیای آنها اقدام شود.
مهندس صفری مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ضمن اطلاع از آخرین محصولات و دستاوردهای این مجموعه گفت: رسانه ملی امسال در جهت تحقق شعار سال، اقدامات رسانه ای خوب و تاثیرگذاری را در گفتمان سازی و جریان سازی الزامات و راهکارهای ایجاد جهش در تولید برنامه ریزی و تدوین کرده است.
وی با تاکید بر اهمیت رشد اقتصادی و نقش صاحبان صنایع در این زمینه گفت: در حال حاضر در تلویزیون سه برنامه تراز، پیشران و رهیافت به حوزه تولید، اقتصاد و صنعت در استان می پردازند و در جهت ضریب دادن به تلاش و زحمات تولید کنندگان و صنعت گران، گزارش های خبری و تولیدی خوبی از فعال بودن عرصه تولید و صنعت استان برای شبکه های ملی تولید می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بر شمردن اهداف و سیاستهای کلان رسانه ملی و سیاستهای رسانهای مراکز استان ها در این زمینه افزود: تلاش ما، اثرگذاری بر رشد، ارتقای تولید و فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در سطح جامعه است چرا که اعتقاد داریم انفعال رسانه ای در هر زمینهای از جمله تولید و مقولههای وابسته به آن میتواند فضا را برای موج سواری رسانههای بیگانه در پرداختن به اکاذیب و حاشیهها ایجاد و دلسردی و ناامیدی را به بدنه جامعه تزریق نماید.
وی مشکلات اقتصادی را یکی از مسائل اولویتدار حال حاضر در اداره کشور دانست و خاطر نشان کرد: کشف و رسانهای کردن مسائل اصلی تولید کنندگان و دنبال کردن آنها تا حصول نتیجه در جهت رفع مشکل یکی از راهبردهای شبکه سهند در این موضوع است.
صفری با بیان اینکه رسانه ملی در حد توان تلاش می کند جهش تولید را به گفتمان غالب در جامعه تبدیل کند اضافه کرد: فرهنگ سازی و نهادینه سازی مفاهیم و مولفه های فرهنگی در توسعه جامعه از جمله در حوزه تولید و اقتصاد، مهم است و بر عمق بخشی به حوزه فرهنگ سازی و افزایش اثربخشی به تولیدات و پیام می تواند موثر باشد.
ایشان غفلت از پیوست رسانهای در اجرای طرح ها را علت فاصله گیری از قابلیت های کیفی، اثرگذاری بالا و ملموس شدن نتایج اقدام ها برای جامعه هدف عنوان کرد و ادامه داد: باید اهمیت کار رسانه ای در نگاه تولیدکنندگان از دید صرفا شعاری خارج و جنبه عملی و واقعیت گونه به خود گیرد تا زمینه لازم برای نظارت همگانی مردم و به تبع آن اعتماد سازی و مشارکت پذیری که لازمه جهش در هر عرصه ای است فراهم شود.
مهندس علی انوری، قائم مقام گروه سرمایهگذاری هافمن از تولید سالانه ۱۷ هزار تن انواع محصولات پروفیل یو پی وی سی برای بازارهای داخلی و خارجی خبر داد و تصریح کرد: واردات مواد اولیه امسال نسبت به میزان واردات سنوات قبل ۲۰ درصد است و این به شدت مغایر با شعار سال است.
وی بحث قطعی های مکرر برق را مشکل عمده واحدهای تولیدی عنوان کرد که هر روز ۱۱ الی ۱۳ ساعت سیستم تولید کارخانه هایی از این دست را به تعطیلی می کشاند.
وی برنامه ریزی مبتنی بر واقعیت و آینده نگری را شرط پیشرفت و بقاء در صنعت دانست و ادامه داد: واحدهای بسیاری در شهرک های صنعتی استان وجود دارد که راکد و نیمه راکد است و باید همه مسئولان اجرایی همت کنند تا نسبت به احیای آنها اقدام شود.
مهندس صفری مدیر کل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ضمن اطلاع از آخرین محصولات و دستاوردهای این مجموعه گفت: رسانه ملی امسال در جهت تحقق شعار سال، اقدامات رسانه ای خوب و تاثیرگذاری را در گفتمان سازی و جریان سازی الزامات و راهکارهای ایجاد جهش در تولید برنامه ریزی و تدوین کرده است.
وی با تاکید بر اهمیت رشد اقتصادی و نقش صاحبان صنایع در این زمینه گفت: در حال حاضر در تلویزیون سه برنامه تراز، پیشران و رهیافت به حوزه تولید، اقتصاد و صنعت در استان می پردازند و در جهت ضریب دادن به تلاش و زحمات تولید کنندگان و صنعت گران، گزارش های خبری و تولیدی خوبی از فعال بودن عرصه تولید و صنعت استان برای شبکه های ملی تولید می شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با بر شمردن اهداف و سیاستهای کلان رسانه ملی و سیاستهای رسانهای مراکز استان ها در این زمینه افزود: تلاش ما، اثرگذاری بر رشد، ارتقای تولید و فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در سطح جامعه است چرا که اعتقاد داریم انفعال رسانه ای در هر زمینهای از جمله تولید و مقولههای وابسته به آن میتواند فضا را برای موج سواری رسانههای بیگانه در پرداختن به اکاذیب و حاشیهها ایجاد و دلسردی و ناامیدی را به بدنه جامعه تزریق نماید.
وی مشکلات اقتصادی را یکی از مسائل اولویتدار حال حاضر در اداره کشور دانست و خاطر نشان کرد: کشف و رسانهای کردن مسائل اصلی تولید کنندگان و دنبال کردن آنها تا حصول نتیجه در جهت رفع مشکل یکی از راهبردهای شبکه سهند در این موضوع است.
صفری با بیان اینکه رسانه ملی در حد توان تلاش می کند جهش تولید را به گفتمان غالب در جامعه تبدیل کند اضافه کرد: فرهنگ سازی و نهادینه سازی مفاهیم و مولفه های فرهنگی در توسعه جامعه از جمله در حوزه تولید و اقتصاد، مهم است و بر عمق بخشی به حوزه فرهنگ سازی و افزایش اثربخشی به تولیدات و پیام می تواند موثر باشد.
ایشان غفلت از پیوست رسانهای در اجرای طرح ها را علت فاصله گیری از قابلیت های کیفی، اثرگذاری بالا و ملموس شدن نتایج اقدام ها برای جامعه هدف عنوان کرد و ادامه داد: باید اهمیت کار رسانه ای در نگاه تولیدکنندگان از دید صرفا شعاری خارج و جنبه عملی و واقعیت گونه به خود گیرد تا زمینه لازم برای نظارت همگانی مردم و به تبع آن اعتماد سازی و مشارکت پذیری که لازمه جهش در هر عرصه ای است فراهم شود.
مهندس علی انوری، قائم مقام گروه سرمایهگذاری هافمن از تولید سالانه ۱۷ هزار تن انواع محصولات پروفیل یو پی وی سی برای بازارهای داخلی و خارجی خبر داد و تصریح کرد: واردات مواد اولیه امسال نسبت به میزان واردات سنوات قبل ۲۰ درصد است و این به شدت مغایر با شعار سال است.
وی بحث قطعی های مکرر برق را مشکل عمده واحدهای تولیدی عنوان کرد که هر روز ۱۱ الی ۱۳ ساعت سیستم تولید کارخانه هایی از این دست را به تعطیلی می کشاند.
تازهترین اخبار ساختمان
اجرای وعده ساخت چهار میلیون مسکن آغاز شده است
2 طرح بلاتکلیف شهرسازی خراسان رضوی رفع شد
خرید دلاری مسکن چه پیامدهایی به دنبال دارد؟
جزئیات پرداخت وام ودیعه 40 تا 300 میلیون تومانی
قیمت های نجومی در بازار اجاره خانه های لوکس!
واگذاری زمین های روستایی افزایش خواهد یافت
امضای تفاهمنامه جدید برای تامین مسکن کارگران
بررسی تاثیرات عایق الاستومری بر کاهش مصرف انرژی
فروش مسکن مهر و مسکن ملی ممنوع است
کف و سقف قیمت مسکن و اجاره تعیین می شود
شناسایی 30 هزار خانه خالی در شهرهای جدید
وام مسکن ایثارگران چقدر افزایش داشته است؟
افزایش توان ارائه خدمات فنی و مهندسی با بهره برداری از فناوری های نوین در استان ها
ضرورت آشنایی مردم با حقوق خود در بافت فرسوده
مبادله تفاهمنامه بین شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان بسیج سازندگی
پربازدیدترین اخبار
فروش مسکن مهر و مسکن ملی ممنوع است
قیمت مسکن در فروردین ماه چقدر رشد کرده است؟
بررسی تاثیرات عایق الاستومری بر کاهش مصرف انرژی
امضای تفاهمنامه جدید برای تامین مسکن کارگران
واگذاری زمین های روستایی افزایش خواهد یافت
قیمت های نجومی در بازار اجاره خانه های لوکس!
جزئیات پرداخت وام ودیعه 40 تا 300 میلیون تومانی
خرید دلاری مسکن چه پیامدهایی به دنبال دارد؟
شروع متفاوت معاملات اجاره مسکن در سال 1403
2 طرح بلاتکلیف شهرسازی خراسان رضوی رفع شد
اجرای وعده ساخت چهار میلیون مسکن آغاز شده است
همه چیز درباره کابینت ممبران یا کابینت کلاسیک
سکوهای مجازی برای اتصال به سامانه خودنویس همراهی کنند
ورود اتاق های زیر 10 متر به بازار اجاره!
ورود چینی ها به بافت فرسوده تهران شرط دارد