دوره جامع آموزش طراحی سازه با نرم افزارهای Safe & Etabs

دوره جامع آموزش طراحی سازه با نرم افزارهای Safe & Etabs
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۸ | ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه خوارزمی، دوره جامع آموزش صفر تا صد طراحی سازه با نرم افزارهای Safe & Etabs را برگزار می‌کند.

به گزارش اخبار ساختمان، پرکاربردترین نرم افزار طراحی سازه در سر تا سر دنیا نرم افزار محاسبات ساختمان ETABS/SAFE (ایتبس و سیف) است لذا آموزش و یادگیری این نرم افزار برای موفقیت در رشته عمران و ورود به بازار کار آن امری اجتناب ناپذیر و ضروری است.

نرم‌افزارETABS یک نرم‌افزار تخصصی در راستای تجزیه و تحلیل و طراحی سازه‌های ساختمانی اجرایی است. در برنامه نویسی این نرم افزار، تمامی بخش های یک ساختمان، تعریف شده هستند و می توان قسمت های مختلف سازه و ساختمان را در نرم افزار محاسبات ساختمان ETABS/SAFE، طراحی کرد. این نرم افزار در رشته های معماری و علی الخصوص، عمران کاربرد دارد. فضای طراحی و تحلیل این نرم افزار، سه بعدی است.

"معرفی نرم‌افزار و قابلیت‌های آن"، "مروز کلی بر مراحل طراحی یک ساختمان"، "کنترل پایداری ساختمان" و "انتخاب سیستم سازه ای" بخش های از مباحث و سرفصل هایی است که در این کارگاه آموزش داده می شود.

دوره جامع آموزش نرم افزار های ایتبس و سیف با تدریس مهندس حسین حیدری روزهای دوشنبه ساعت ۱۹ الی ۲۱ و پنج‌شنبه ساعت ۹ الی ۱۲ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه answer_civil@ مراجعه کنند.

 



ایسنا


برچسب ها:

طراحی سازه 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman