عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مردم از مسکن ملی در کشور استقبال نکردند

مردم از مسکن ملی در کشور استقبال نکردند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۳۹ | ۱۳۹۹/۱۱/۰۹

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مردم بسیاری از شهرستان‌ها از طرح اقدام ملی مسکن در کشور استقبال نکردند چرا که خاطره خوبی از مسکن مهر ندارند.
به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا زندیان در بیجار به جزئیات نشست اخیر اعضاء کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وزارت راه پرداخت و اظهار داشت: در این نشست اهم مسائل پیرامون مسکن در کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همه اعضای این کمیسیون ضمن ارائه دیدگاه‌های خود، بر ضرورت همگرایی جهت رفع مشکل مسکن مردم در کشور تاکید کردند.

وی با بیان اینکه در این نشست بر ضرورت توجه به زیرساخت‌ها، قبل از احداث واحدها در طرح اقدام ملی مسکن تاکید شد، گفت: در بسیاری از شهرستان‌ها مردم از طرح اقدام ملی مسکن استقبال نکردند چرا که خاطره خوبی از مسکن مهر ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم‌اکنون ساکنان مسکن مهر از بسیاری از امکانات و زیرساخت‌ها محروم هستند، تصریح کرد: در شهرستان بیجار ساکنان مسکن مهر با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، که ایجاد امکانات و تحقق مطالبات مردم نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی بیان کرد: حباب مسکن در بسیاری از شهرها به علت عدم هدایت درست دارایی‌ها و سرمایه‌های سرگردان بوده و در افق کلان، برنامه اقدام ملی مسکن می‌تواند به متعادل سازی قیمت‌ها در حوزه مسکن منجر شود.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی با ابراز اینکه سیاست مجلس حمایت از اقشار ضعیف است، اذعان کرد: حباب مسکن در شهرستان‌ها همچون بیجار با پایتخت برابری کرده و متأسفانه زمینی هم برای تغییر کاربری وجود نداشته و سرمایه‌گذاران و مهاجران رغبتی به ساخت و ساز و بازگشت به شهرهای خود ندارند.

تسنیم

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman