متقاضیان مسکن ملی در ایلام بخوانند

متقاضیان مسکن ملی در ایلام بخوانند
Facebook Twitter LinkedIn

۱۳:۱۶ | ۱۳۹۹/۱۱/۰۴

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: مهلت تکمیل موجودی متقاضیان دارای شرایط ویژه از جمله کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار کارگر که پیش از این در سامانه جامع اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند، تا هفتم بهمن ماه تمدید شد.
به گزارش اخبار ساختمان، شکراله شیرخانی در ادامه گفت: افراد جامانده از ثبت نام و افرادی که تا سی ام دی ماه نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز کنند، می توانند تا هفتم بهمن ماه جهت ثبت نام، تکمیل موجودی و افتتاح حساب به سایت www.tem.mrud.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۶۴ کارگر متقاضی ایلامی در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند، افزود: با مذاکرات صورت گرفته بین ۲ وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، مهلت واریز اولیه و تکمیل موجودی تا سی ام دی ماه جاری بود اما بر اساس مذاکرات به عمل آمده با مسکن و شهرسازی، این تاریخ برای گروه‌های هدف تا هفتم بهمن ماه جاری تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از تجزیه و تحلیل اطلاعات متقاضیان موجود در سامانه جامع اقدام ملی مسکن و بانک های اطلاعاتی این وزارتخانه، مشخصات متقاضیان گروه‌های هدف را که در این طرح ثبت نام کرده‌اند به تفکیک هر استان و شهرهای تابعه احصاء کرده است.

به گفته شیرخانی، گروه هدف این مصوبه شامل کارگران، بازنشستگان، مستمری بگیران و زنان سرپرست خانوار است که کد ملی، دهک بندی متقاضیان و بررسی وضعیت فرم ج ثبت نام کنندگان به تفکیک استان در آنها صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: گروه‌های هدف برای بهره مندی از این تسهیلات حمایتی لازم است به منظور افتتاح حساب و تکمیل مبلغ آورده در فرصت باقی‌مانده نسبت به تکمیل موجودی خود اقدام کنند.

آمار ثبت نام شدگان در این طرح به تفکیک شهرستان توسط وزارت متبوع اعلام شده است و تفاهم نامه همکاری میان این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی در راستای احداث ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی منعقد شده است.

استان ایلام دارای ۶۰ هزار کارگر تحت پوشش تامین اجتماعی ایلام است.

ایرنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman