مدیرکل بنیاد مسکن لرستان تشریح کرد:

جزئیات بهسازی واحدهای روستایی لرستان

جزئیات بهسازی واحدهای روستایی لرستان
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۱۴ | ۱۳۹۹/۱۰/۲۳

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: میانگین مقاوم سازی واحدهای روستایی در استان به ۹۰ درصد می‌رسد.
به گزارش اخبار ساختمان، مسعود رضایی در ادامه گفت: امسال ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در دستور کار بنیاد مسکن لرستان بوده که اعتبار آن از محل تسهیلات طرح ویژه و یا بازسازی مسکن روستایی تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: سرجمع تسهیلاتی که برای این دو مقوله درنظر گرفته شده است ۵۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۱۱۴ میلیارد تومان کمک بلاعوض در راستای مقاوم سازی این واحدهای روستایی به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه از این تسهیلات بهسازی مسکن روستایی که ۶۵۰۰ سهیمه سالجاری است تاکنون ۵۰۰۰ مورد ابلاغ شده است، گفت: از این ۵۰۰۰ سهمیه ابلاغی ۲۷۵۰ مورد به سیستم بانکی معرفی و ۱۱۰۰ مورد عقد قرارداد شده است.

رضایی بیان کرد: متقاضیان روستایی با هماهنگی که دارند به شعب بنیاد مسکن در استان مراجعه و از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۵۰ میلیون تومان سقف تسهیلات با بهره چهار درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله است، عنوان کرد: در کنار این تسهیلات کمک‌های بلاعوضی در نظر گرفته شده که به متقاضیان خواهیم داد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از سیستم بانکی بخاطر همکاری با این دستگاه تقدیر کرد و افزود: انتظار داریم سیستم بانکی در روند اخذ قرارداد سرعت لازم را داشته باشند.

رضایی تصریح کرد: با بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی لرستان میانگین مقاوم سازی واحدهای مذکور در استان به ۹۰ درصد خواهد رسید.

ایسنا

اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman