چطور کنج‌های اتاق را تزیین کنیم؟

چطور کنج‌های اتاق را تزیین کنیم؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۱۱ | ۱۳۹۹/۱۰/۱۹

احتمالا شما هم همیشه در گوشه و کنار منزلتان جاهای خالی وجود دارد که دوست دارید آن را به بهترین نحو دکوراسیون کنید.
به گزارش اخبار ساختمان، گوشه های خالی منزل، اعم از سالن پذیرایی، اتاق‌ها و حتی شاید سرویس‌های بهداشتی محل مناسبی برای قراردادن چیزهای مختلف ومتنوع است که گاهی اوقات به خاطر نبود ایده‌های خلاقانه کاملا بیهوده رها می‌شوند.

پر کردن گوشه‌های خالی اتاق با این ایده‌های ناب می‌تواند علابه بر کاربردی‌های کردن تمام فضاهای اطراف ما به زیبایی آن‌ها نیز بیفزاید. در ادامه با کمک روش‌هایی که گفته می‌شود می‌توان برای تزیین گوشه های خالی و بدون استفاده خانه به شما کمک کند.

تزیین گوشه های خالی خانه با ایده‌های خلاقانه

از صندلی‌هایی با پشتی‌های بلند برای گذاشتن در گوشه‌های خالی خانه استفاده کنید. با قرار دادن دوصندلی، یک میز و قالیچه ای زیبا درگوشه مورد نظر، جایگاهی مناسب برای استراحت، مطالعه یا کارهای دیگر درست کنید.

با تهیه میز تحریر مناسب برای تزیین گوشه های خالی استفاده کنید. گلدان های بزرگ و پر برگ درپشت صندلی هم ایده‌ای خوبی هستند.

طبقه‌های پایه دار بویژه هرمی شکل، به‌خوبی در گوشه خانه جا می‌گیرد. استفاده از ظروف و گلدان‌های زیبا روی این طبقه‌ها هم مناسب است.

اگر دکوراسیون داخلی خانه شما سبک کلاسیک دارد می‌توانید با قرار دادن بوفه و ویترین مناسب در گوشه‌ها، ظروف و گلدان‌های تزیینی را روی آن گذاشته گوشه مورد نظر را پر کنید.

ازپنجره گوشه خانه هم به بهترین شکل استفاده کنید. به شرط آن که با یک کاناپه راحت، میز پیش دستی و کمد، کنار پنجره را محل آسایش و استراحت خود کنید.

از میزها کوچک برای استفاده دراتاق‌های نقلی می‌توانید استفاده کنید. گذاشتن این میز دراتاق خواب و قرار دادن آباژور و وسایل دیگر روی آن، دکوری مناسب است.

با استفاده از یک صندلی زیبا و با کمک آباژور پایه بلند، کتاب، میز عسلی زیبا و… برای تزیین گوشه های خالی منزل استفاده کرده و گوشه دنج فراهم کنید.

دلتا

برچسب ها:

دکوراسیون 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman