در استان هرمزگان درحال انجام است؛

آغاز ساخت 3000 مسکن برای نیازمندان

آغاز ساخت 3000 مسکن برای نیازمندان
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۴ | ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند استان هرمزگان با حضور رئیس کمیته امداد آغاز شد.
به گزارش اخبار ساختمان، ساخت سه هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند استان هرمزگان با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در شهرستان بشاگرد آغاز شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: امروز بشاگرد به همت افرادی از جنس سردار سلیمانی همچون امدادگر مرحوم حاج عبدالله والی که جهادگر تمام عیار و الگوی گروه‌های جهادی بود، احیا شده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساختی منطقه بشاگرد در سال‌های اخیر، افزود: این شهرستان استعدادهای طبیعی و انسانی بسیاری دارد و شاهد موفقیت جوانان این منطقه در عرصه‌های مختلف هستیم.

بختیاری به آغاز ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان استان هرمزگان اشاره کرد و ادامه داد: این واحدها با اولویت مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی ساخته و تحویل خواهد شد که تحولی در حوزه مسکن نیازمندان در منطقه به شمار می‌رود.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: ساخت این واحدها بر اساس تفاهم‌نامه مشترک میان کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انجام می‌شود و برای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پیش‌بینی شده است.

وی توسعه اشتغال را از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد دانست و اظهار کرد: با کمک دولت، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان، طرح‌های اشتغال نیازمندان در بشاگرد را پیگیری می‌کنیم.

بختیاری با بیان اینکه کمیته امداد از مرحله حمایت به توانمندسازی مددجویان ورود کرده است، خاطرنشان کرد: با موافقت رئیس سازمان برنامه و بودجه، اعتباری برای ضمانت وام اشتغال مددجویان در استان هرمزگان پیش‌بینی می‌شود تا مددجویانی که فاقد ضامن هستند نیز امکان دریافت تسهیلات اشتغال را داشته باشند.

در سفر رئیس کمیته امداد به شهرستان بشاگرد، ۳۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند افتتاح شد.

فارس

برچسب ها:

هرمزگان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman