مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبر داد:

خبری خوش برای جوانان گلستانی

خبری خوش برای جوانان گلستانی
Facebook Twitter LinkedIn

۰۹:۵۴ | ۱۳۹۹/۱۰/۰۳

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان از ساخت ۴۰۰ واحد مسکن جوانان در استان خبر داد.
به گزارش اخبار ساختمان، سید محمد حسینی در نشست با مدیران بانک های عامل پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و مقاوم سازی مسکن روستایی اظهارکرد: در سیل سال گذشته با همکاری های بانک ها، بیش از ۲۲ هزار واحد مسکونی خسارت دیده از سیل بازسازی شد.

وی با اشاره به وجود حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکونی غیرمقاوم در روستاهای استان، افزود: در سال گذشته، برابر با پنج سال قبل از آن، در استان مسکن احداث و مقاوم سازی شد که اگر تعامل و همکاری بانک ها با مردم و بنیاد نبود، این امر محقق نمی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با اشاره به اجرای طرح احداث سه هزار واحد مسکونی برای محرومان افزود: در کمتر از سه ماه، همه مشمولان این طرح مهم با بانک ها عقد قرارداد کردند و همچنین تاکنون حدود چهار هزار عقد قرارداد از سهمیه هفت هزار واحدی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی هم انجام شده است.

حسینی گفت: ساخت ۴۰۰ واحد مسکن جوانان، ساخت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی برای خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول و ساخت ۶۶ واحد مسکونی برای ایتام از دیگر برنامه های بنیاد مسکن استان است که در کنار ساخت هفت هزار واحد مسکونی برای محرومان و اقشار مختلف در حال اجرا است.

مهر

برچسب ها:

گلستان 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman