ماجرای تخریب خانه‌ در تبریز چه بود؟

ماجرای تخریب خانه‌ در تبریز چه بود؟
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۳۴ | ۱۳۹۹/۰۹/۲۷

صبح دیروز، فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تخریب خانه‌ای نیمه‌کاره توسط ماموران شهرداری و ممانعت چند زن از این اقدام، واکنش منفی کاربران و شهروندان تبریزی را به همراه داشت، اما حقیقت ماجرا چه بود؟
به گزارش اخبار ساختمان، اکبر پورخردمند، شهردار منطقه‌ی ۱ تبریز در این رابطه گفت که این خانه‌ در محدوده‌ی پارک قله‌ی تبریز قرار دارد و هیچ خانواده‌ای در آن ساکن نیست.

همچنین، شهرداری منطقه‌ی ۱ تبریز در راستای تنویر افکار عمومی در خصوص ویدئوی منتشر شده مبنی بر تخریب یک خانه در محله قله، جوابیه‌ای به شرح زیر ارسال کرده است.

"به اطلاع شهروندان محترم می‌رساند: در آدرس خیابان شیخ کمال فلکه قله داخل محدوده پارک قله و پارک جدید الحداث کلانتر باغی توسط اشخاصی سود جو که دارای چندین مورد سابقه تصرف از زمین‌های ملی را داشتند، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز به صورت حصارکشی نمودند که در مورخه ۲۲ آذر ماه ۹۹ توسط واحد جلوگیری از تخلفات ساختمانی با کمک نیروی محترم انتظامی جهت پشگیری از ساخت و سازها اقدامات قانونی را انجام داده که متاسفانه این افراد با جمع کردن چند زن و بچه درمحل مذکور قصد ممانعت از اعمال قانون داشتند و جو سازی می‌نمودند اما نص صریح قانون در این موارد راه را برای اجرای اقدامات پیشگیرانه مشخص نموده و اجازه سودجویی و تضییع حق و حقوق شهروندان و شهرداری داده نشده است.

در ادامه جوابیه تاکید شده است: قصد آنها تسخیر سایر بخش‌های پارک بود که خوشبختانه اجازه این کار داده نشد".

ایسنا

برچسب ها:

تبریز 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman