مشکلات سیمان دهلران رفع خواهد شد

مشکلات سیمان دهلران رفع خواهد شد
Facebook Twitter LinkedIn

۱۰:۳۴ | ۱۳۹۹/۰۹/۲۰

استاندار ایلام گفت: رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران در گروه همکاری و عمل به تعهدات کارخانه است.
به گزارش اخبار ساختمان، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با موضوع رفع موانع و مشکلات پیش روی کارخانه سیمان دهلران و با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه های مرتبط برگزار شد، با اشاره به این مهم که در سال جهش تولید بنای اصلی کار ستاد تسهیل نهایت همکاری در جهت رفع موانع و مشکلات تولید است، اظهار کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی در نهایت به رفع مشکلات مردم منتج می شود که در این مهم در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی دنبال می شود.

وی در ادامه رفع مشکلات کارخانه سیمان دهلران را در گروه همکاری و عمل به تعهدات مدیران کارخانه عنوان کرد و گفت: تا حالا نشست ها و جلسات زیادی با مسئولان مربوطه کشوری و بانک ها برگزار کرده ایم و در ادامه خواستار رفع مشکل این واحد تولیدی هستیم.

وی با تاکید بر این مهم که شرکت مکلف است در جهت اتمام کار بر طبق تعهدات خود عمل نماید، افزود: رفع مشکلات این کارخانه علاوه بر ایجاد اشتغالزایی در جهت توسعه منطقه نیز تاثیر گذار است.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه بر اعمال ماده ۲۰ برای رفع مشکلات کارخانه سیمان مشروط بر انجام تعهدات مقرر توسط شرکت و در نهایت راه‌اندازی آن تاکید کرد و گفت: در اینجا سرمایه گذار متعهد می شود در خصوص سپرده گذاری و انجام ۱۰ درصد باقیمانده کار تا پایان سال مالی اقدام نماید.

وی در ادامه گفت: راه اندازی کارخانه سیمان دهلران که بیش از ۱۲ سال است راکد بوده از مطالبات اصلی مردم منطقه است و در این راستا با هماهنگی استانداری و دستگاه‌های مربوطه، مدیریت بانک ملت در مرکز و با همراهی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و بازرسی کل مقرر می شود، منوط به انجام تعهدات مجری طرح و مدیران شرکت برای اتمام طرح در بازه زمانی مشخص و تامین منابع مالی مورد نیاز جهت اتمام عملیات اجرایی پروژه و تودیع این مبلغ نزد بانک ملت، ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید اجرا شود.

علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از پیگیری های مداوم استاندار ایلام و دیگر مسئولان استانی خواستار تعین تکلیف نهایی مشکلات کارخانه سیمان دهلران شد و گفت: قطعا نقش این کارخانه در اشتغال و توسعه منطقه اثرات مثبت خواهد گذاشت.

وی در ادامه گفت: برای حل مشکل این کارخانه لازم است یک بازه زمانی مشخص برای انجام امور و تعهدات در نظر گرفته شود.

ایسنا

نظرات کاربران
security code
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman