فرماندار هشترود مطرح کرد:

انتقاد از بلاتکلیفی مسکن مهر در هشترود

انتقاد از بلاتکلیفی مسکن مهر در هشترود
Facebook Twitter LinkedIn

۱۱:۴۴ | ۱۳۹۹/۰۷/۱۶

فرماندار هشترود خواستار تعیین تکلیف سریع طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر در این شهرستان شد و گفت: مسکن و شهرسازی و شهرداری ظرف ۱۵ روز نواقص این طرح‌ها را برطرف کنند.
به گزارش اخبار ساختمان، امین امینیان در کارگروه مسکن این شهرستان با انتقاد از بلا تکلیفی برخی از طرح های مسکن مهر افزود: آسفالت ریزی محوطه مسکن مهر از خواسته های به حق ساکنان این واحدهاست و اهالی ساکن در آنها با مشکل رفت و آمد به ویژه در روزهای بارانی و زمستان دارند که باید برطرف شود.

وی همچنین خواستار مشخص شدن وضعیت اسناد مالکیت مسکن مهر در شهرستان شد.

امینیان همچنین با اشاره به عدم تخصیص قیر رایگان به راهداری و راه سازی شهرستان، گفت: برخی جاده های شهرستان از جمله ۳۵۰ کیلومتر جاده های روستایی وضع نامناسبی دارند.

شهردار هشترود نیز در این جلسه، محوطه سازی، فاضلاب، هدایت و دفع آبهای سطحی و نصب سپتیک را مشکلات عمده این مسکن مهر در شهرستان اعلام کرد.

مهدی پورصادق گفت: محوطه سازی مسکن مهر هشترود از سوی شهرداری در حال انجام است و پنج میلیارد تومان برای این طرح اختصاص یافته است.

وی افزود: باتوجه به توافقات به دست آمده بین اداره راه و شهرسازی و شهرداری، مقرر شد شهرداری در قبال دریافت چند قطعه زمین از اداره راه در سایت مسکن مهر، محوطه سازی این اماکن مسکونی اعم از ساخت دیوار حائل، هدایت آب های سطحی، پیاده رو سازی، ایجاد فضای سبز و خیابان کشی را عهده دار شود.

وپورصادق افزود: بر اساس این توافق، شهرداری ۱۵۰۰ متر محوطه سازی، ۵۰۰ متر فضای سبز لکه ای، ۹۵۰۰ متر آسفالت ریزی، ۱۱۰۰ متر خیابان کشی، احداث ۱۲۰۰ متر مربع دیوار سنگی به طول ۳۵۰ متر و ۳۰۰۰ متر جدول کشی را انجام خواهد داد.

ایرنا

برچسب ها:

مسکن مهر ،هشترود 
اخبار ساختمان
@akhbarsakhteman